Evin Renklerini Değiştirmek Lazım Ara Sıra


Evdeki tüm eşyaları ve koltukları beyaz aldığım için genel olarak pişman olacağım konusunda hemfikirdi herkes ama sanırım tek pişman olmadığım şey herşeyi beyaz almak oldu :D Yine eşya alacak olsam beyaz alırım heralde.



Beyaz koltuk ve mobilyalarda perde yastık gibi detayları değiştirerek evi baştan yaratmak mümkün oluyor.





İlk yıl çiçekli desenli yastıklarla seledon yeşili English Home perdemi, sonraki yıl yine çiçek desenli yastıklarla leylak rengi English Home perdelerimi kullandım. 



Bu yıl da sıkılınca öncelikle çiçek desenlerden kurtulmak istedim ve yastıkları turkuaz ve mor seçtim. Perdeleri turkuaz yapınca ortaya bu sonuç çıktı. Salon çok ferah ve huzurlu görünüyor. Bu değişim için Misya Home'u tercih ettim çok çok memnun kaldım. Öncelikle çok ilgililer ayrıca ürünler çok kaliteli geldi ve renkler tam istediğim gibi oldu. 



Artık turkuaz mor olan salonumuzdan bizim küçük tırtıllarla bir kare :D

Yorumlar

  1. Merhabalar
    Ne iyi etmişsiniz beyaz eşya almakla.
    Ben de insanları dinleyip hep kahverengi tonları aldım.
    Evim nine evi gibi :)
    Birkaç dokunuş yapıcam ben de bakalım.
    Camlar sayesinde zaten ferahmış daha bir ferah olmuş odanız.
    Çok beğendim çok
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim eve de gelen herkesin ilk sorusu bu ev nasıl temizleniyor oluyor genelde :D Ben de herkesinki nasılsa bu da öyle diyorum. Ama genelde insanın içine bir mutluluk hissi veriyor bence renkler. Sizinkilerin de farklı renkli kırlentlerle havası değişir bence ;)

      Sil
  2. çocuk olunca bu fıkır vazgecılmez oluyor maalesef degısıklık cok güzel olmuş ama sımdı o evde oğlumu hayal ettım ve evın halı içler acısı:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim iki kedimiz var onlarla sorun olmuyor hiç, çocuğumuzda olmadığı için bizim sorun olmayacak sanırım bu durumlar :D

      Sil
  3. gerçekten akıllıca bir seçim olmuş canım üstelik beyaz daha ferah bir görünüm veriyor her zaman ben de açık renkleri seviyorum mobilya ve dekorasyonda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok aydınlık :D çok huzurlu oluyor canım. Bizim eve gelen misafirlerde sizin evden insanın gidesi gelmiyor diyor :)

      Sil
  4. .ok ferah ve huzurlu bir ortam olmuş çok beğendim bu arada bloğunu takibe aldım ben de bekliyorum,sevgiler :)
    www.pembedunyamm.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1