Taşınma için Nakliyat Firması Arayanlara Öneri


Taşınmanın en zor kısımlarından biri ev bulmak ve nakliyat firması bulmak sanırım. Hele bunu farklı şehirler arasında yapıyorsanız.

Neyse ki biz şimdiki evimizi ev bakmaya başladığımız ikinci gün bulduk. Gerçi Ankara'daki evimizi ilk gün hemen bulmuştuk, performansımız düşüyor mu ne :P


Sonraki zorlu aşama olan nakliye firması için baya bir araştırdık ama sonuç olarak hiç birine güvenemeyeceğimize karar verip. İstanbul'a, yaklaşık 25 yıldır tanıdığımız, birçok kez memnun şekilde taşındığımız firma ile görüşmeye geldim. Aslında ilk başlarda Ankara'da bir firma aramıştık ama olmadı.


Biz bu taşınmadan da çok çok memnun kaldık, Evinizin metrekaresi ya da oda sayısına göre uygun boyutta bir araç gönderiyorlar. Her oda sayısı için farklı tipte araçları var. 

Bizim için araç perşembe gecesi İstanbul'dan yola çıktı, cuma sabahı 8'de eşyaları toplamak için Ankara'daki evdeydiler. Saat 16 gibi eşyaların toplanması bitti ve İstanbula'a yola çıktılar. Gece İstanbula'a gelip kendi garajlarında eşyalarla birlikte araç bekledi (bu arada İstanbul Avrupa yakası, Anadalou yakası, Ankara vs gibi birçok yerde garajları var. Şehirler arası taşınmalarda bir gece bu garajlarda eşyayı bekletiyorlar.) Sonrasında cumartesi sabahı İstanbul'daki eve eşyaları yerleştirmek için getirdiler ve 13 gibi de herşey bitmişti. Gelen ekibi ve aracı yaklaşık olarak 3 gün boyunca bizim için ayırmış oldular.



Gelelim verdikleri hizmetlere; Siz sadece buzdolabının içini boşaltıyorsunuz, kendize ait çok kişisel olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı yanınıza alıyorsunuz, geri kalan herşeyi olduğu gibi bırakıyorsunuz. evdeki bütün herşeyi onlar topluyorlar. Tek tek tabak bardağınızı sarıyorlar, paketliyor ve ben sürekli kargo yaptığım için ambalajlama konusunda uzmanlaştım sansam da onlar kadar iyi yapmam mümkün değilmiş görünce anladım.

Kullandıkları her ambalaj kağıdını ya da kutuyu ilk kez sizin için kullanıyorlar. Sarmadıkları paketlemedikleri hiç birşey kalmıyor. Hatta ben koltuk hangisi dolap hangisi ayırt edememiştim eşyalar paketlendikten sonra, tek bir eşya bile açık olarak taşınmıyor kesinlikle.

Gardorbunuzdaki kıyafetlerinizi de topluyorlar. Bunun için özel çelik kasayı andıran kilitli metal (sac artık hangi materyal ise :D ) dolapları var onları getirip onların içine asarak taşıyorlar.

Sonrasında kıyafetleriniz yine gittiğiniz evde gardroba asılıyor. Herşeyin yeri belli ise aynı şekilde herşeyi yerleştirip bırakıyorlar. Ben yeni evde neyi nereye koyacağıma karar vermediğim tabak, bardağı yerleştirtmedim ama genel olarak birçok şeyi yeniden yerleştirip bıraktılar.

Ayrıca sadece eşyayı taşımıyorlar eve uygun şekilde yerleştirmek için marangozluk vs hizmeti de veriyorlar. Mesala bizim gardrop yatak odasında koymayı plandığımızı yere sığmakta zorlandı, gardropta bazı değişiklikler yaptılar, şimdi gömme dolap gibi oldu, düşündüğümüzden daha iyi oldu hatta bu haliyle :D

Ayrıca buzdolabının üzerindeki çıkıntı kısım da mutfakta yerine girerken sorun çıkardı, onu da çözdüler :D

Sadece elektrik ile ilgili hizmet vermiyorlar, o nedenle biz bir elektrikçi çağırıp avizeleri taktırdık.

Hiç bir eşyamıza zarar gelmediği gibi çok daha az yorularak taşınmış olduk. Çok da memnun kaldık.



Nakliyat firmamız BEKTAŞ NAKLİYAT'tı. Firmanın yeri Taksim Gezi Parkı'ndaki Divan Otel'in karşı caddesindedir.



Aklımız kalmadan, içimiz rahat bir şekilde taşınabileceğimiz, güvenebileceğimiz bir firma arıyoruz diyorsanız kesinle tavsiye ederim.






Yorumlar

  1. Okurken; '' Ah ne olurdu 4 ay önce haberim olsaydı!' dedim :) Biz de yeni taşındık ama aman ki aman neler çektim taşınırken... Anlaşma sırasında herşey iyi güzel de o gün gelip çatınca herşey balık istifi toplanıyor :( Çok zorlanmıştım gerek o anlarda olanları düşünüp gerekse ardından temizliği yapmaya çalışınca... Ama yine de şükür bitti en az hasarla :)

    Taşınacaklara süper bir öneri olmuş doğrusu, kıskanmadım desem yalan! :)))

    Çok sevgiler... Heee unutmadan: evinde güle güle sağlıklı huzurlu güzel günlerde otur inşallah! :)

    Öptüm kaçtım!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2