Sevgilimin Sürprizi :)

   
Sık sık işim dolayısıyla İstanbul'da bulunmam gerektiği için genelde ayın 1 haftası evde olmayabiliyorum. Geçtiğimiz haftalarda yine 1 haftalık seyahatimden eve akşam döndüğümde sevgilimin benim için hazırladığı bu güzel ve romantik sürprizle karşılaştım :) 

 





İnstagramdan takip eden arkadaşlarım bilirler fotoğrafları onlarla paylaşmıştım fakat balonlar ve çiçeklerin dışında odada romantik bir müzik de açılmıştı. Bu anın videosunu da çekmeyi unutmadım o anki heyecanıma rağmen ;)



Bu da salonumuzun balonlar ve çiçeklerle süslenmiş hali :)




Allah herkese mutlu bir yuva ve aşkla dolu bir evlilik nasip etsin inşallah :)))))

Yorumlar

  1. çok hoş bi sürpriz. ne güzel. mutluluğun daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş herşey...Allah mutluluğunuzu daim etsin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin mutluluğu daim olsun canım :)

      Sil
  3. Cok guzel olmus muglulugunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu bir sürpriz,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. maşallah canım benim nazar değmesin size mutluluğunuz daim olsun gerçekten muhteşem bir sürpriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım :) hiç birimize nazar değimesin size de sevgiler ;)

      Sil
  6. Çok hoş bir süpriz olmuş mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Herşey muhteşem görünüyor :) Romantik ve ince düşünceli bir koca dileğimi evrene mesaj olarak iletiyorum burdan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Allah herkese naship etsin inşallah ;)

      Sil
  8. oooo süper :) mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem bir süpriz. Allah daim etsin ;)

    YanıtlaSil
  11. ah çok güzel canım, balonlara bayılıyorum, mutluluğunuz daim olsun..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ben de çok seviyorum uçan balonları :D

      Sil
  12. harika olmuş gerçekten çok romantik, hep böyle devam etmesi ümidiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah uzun yıllar böyle sürer çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Ne güzel bir süpriz mutluluklar :) Ben de beklerim sevgiyle kalın
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin:) çok güzel muhteşem bi süpriz... özür dileyerek sormak istiyorum bu balonlar havada nasıl duruyor normalde her balon böyle durmuyor bi sırrı var mı acaba aklıma takıldı teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Balonları helyum ile şişirirseniz uçan balon olarak havada duracaklardır.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1