Çok Uzaklardan, Patnos'tan Kağıt Ponponlarla 23 Nisan Çoşkusu

Geçen hafta kağıt ponponların yapımıyla ilgili bir post yapmıştım. Bu postta hem yapılışını hem de birçok yerde kullanıldığından bahsetmiştim ki benim aklıma gelmeyeni Aynur Öğretmen minikleriyle beraber yaptı. 

Aynur bana blogumun kazandırdığı arkadaşlarımdan biri:) Blogumdaki yazılarımı okuduktan sonra bana facebooktan mesaj atarak ulaşmıştı sonrasında arkadaşlığımız devam etti. Kilometrelerce uzakta da olsak samiyetini buralardan en içten şekilde hissettiğim özverili, değerli bir öğretmen kısa bir süre öncesine kadar da meslektaşımdı.


Ağrı Patnos İMKB İlkokulu'ndaki minik öğrencileriyle 23 Nisan için sınıflarını süslemişler ve o minik eller renk renk birbirinden güzel kağıt ponponlar yapmışlar. Bir de bizim için poz vermişler. Yerim ben onları ya:)))


,

 









Biliyorum ki bu postun yayınlanmasını bekliyorlar:) Ben buradan onlara kocaman öpücükler gönderiyorum. Gözlerinizdeki o pırıltı hiç sönmesin inşallah. Bayramınız kutlu olsun. Aynur Öğretmene, eşine ve onlar gibi nice emek veren, özveriyle nice öğrenciler yetiştiren öğretmenlerime de herkes adına teşekkür ediyorum.

Ayyy yerim ben size ya valla :)))) Çok tatlısınız siz:)

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel gülüyorlar, çocuk olmak başka bir güzellik...Buna katkının olması da, ne mutlu sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gözlerinin içi gülüyor:) Ben vesile oldum da asıl öyle bir öğretmene sahip oldukları için şanslılar:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yanaklarını sıkıcam onların, bir de muzip muzip bakan yok mu o bitirdi beni:)

      Sil
  3. bende Patnosluyum
    ve bu görüntüler beni çok duygulandırdı
    sizden allah razı olsun tabi öğretmenlerimizdende
    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf o zaman bu:)
      Ben aslında birşey yapmadım keşke daha fazlasını yapabilsem ne güzel olur...

      Sil
  4. Aynur öğretmenimizi tebrik ediyorum. güzel kardeşlerimizi öpüyorum. bayramları kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletiyorum çok teşekkür ederizzzz:))))

      Sil
  5. onlarda çiçek gibi, çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet di mi gözleri ışıl ışıl :)

      Sil
  6. Geleceğin parlak Cumhuriyet gençleri çok tatlılar,bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler kuzum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da ışık saçıyorlar di mi:) Ben teşekkür ederim aslında benim blogumda böyle yer aldıkları için :)))
      çok teşekkürler:)

      Sil
  7. bu cocuklar ne kadar guzel çocuklar, hayatları da kendileri gibi güzel olsun inşallah...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1