Vualetle Gelin Şıklığı

Hep hayalim eğer nikah törenini düğünden ayrı yapmış olsaydık; midi boy bir gelinlik giyip eldiven ve vualetle tamamlamaktı. Tabi nikahı ayrı yapmadık biz ama düşünenler için belki bir fikir olur diye paylaşmak istedim.


Tabi eldiven ve ayakkbıları hiç beğenmesem de gelinlik boyunu ve vualeti beğendim. Bu boy bir gelinliğin altına bilekten bağlı bir ayakkabı giymek hata olmuş tabi. Bu arada bu gelinlik Justin Alexander. Biraz daha nostaljik bir gelinlik daha da iyi olabilir tabi... 

Dip Not: Vualet, yüzü hafif örten yarım tül anlamına gelir. Şapka ya da benzeri aksesuarlarla gelinler için  de kullannılır.

Bu arada bir blog daha açtım. Hani rahatsız olanlar varsa şimdiden uyarıyorum:). Bu arada bu blogta yüksek dozda evlilik hazırlıkları bilgileri içerir bünyesinde alerji yapanlar uzak durabilir:) 

Bir de tava, gelinlik, çeyiz, çiçek dışında anladığım bir konu olup olmadığını soran değerli arkadaşımız için de Topoloji'de Hausdorff Uzayı Teoremi üzerine bir post da yazarım hiç üzmesin kendini :D:D:D 
Şimdilik postu anladığım konularla noktalıyorum :P  Çok eğleniyorum bu adsız kahramanların görüşleriyle :D




Görseller alıntıdır.


Yeni bloguma da beklerim ;) vanilyadizayn.blogspot.com


Yorumlar

  1. vanilyadizayn.blogspot.com'da da takipteyim:)))

    çekemeyenleri hiç takmayacaksın, yoklarmış gibi davranacaksın ki, kıskançlıklarından iyice çatlasınlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şağol kuzum ya öptüm ;) ben de zaten eğlenmek için yazdım;)))

      Sil
  2. bişey daha öğrenmiş oldum sayende vualet gelin başlığı gibi bişiymiş :) ama postta açıklarsan iyi olur benim gibi bilmeyenler olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa iyi ki uyardın canım ya ben de yazarken bahsedicektim unutmuşum hemen postu editliyorum ve ekliyorum :)

      Sil
  3. bende çok seviyorum böyle retro esintileri ama sanırım benim tercihim kabarık ve kuyruklu modellerden yana olcak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zaten yine istanbulda düğünde kendi gelinliğimi giyip nikah eğer ankarada olsaydı böyle bir gelinlik daha giymeyi düşünüyordum canım ama tabi gerek kalmadı :D

      Sil
  4. Herkes üstüne vazife olmayan şeylerle ilgilenmeyi ne çok seviyo, en iyisini yapıyosun boşvermekle :)Bu tarzı bende çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım ya bunlar rtük'ü arayıp biz bu diziyi sevmiyoruz diyenlerden, hem deli gibi takip edip hem söylenen topluluk :D Aman neyse biz de eğleniyoruz işte :D

      Sil
  5. ayyy bu gelinliği biliyorum!!! daha doğrusu bunun uzununu denemiştim, çoook sevmiştim. direk kısaltmak istediğimi söyledim ve maalesef olamayacağını söylediler.
    tabi yılmadım neredeyse çok benzerini, hatta biraz daha kendi zevkime göre olanını ve kısasını diktirdim. evden çıkarken gelin alma merasiminde ve foto çekimlerinin bir kısmında onu giymiştim. Sonra bunu gördüğümde artık gelinliğim istediğim gibi olduğu ve tamamen bitmiş olduğu için güldüm geçtim ama hala uğraşıyor olsaydık çok sinirlenirdim. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkini de görmüştüm tatlım fotoğraflarda çok yakışmıştı:) o zaman böyle bir gelinlik aradığını bilseydim sana söylerdim ben bunu ya da çok benzerini bağdat cad. Justin alexander da görmüştüm çünkü neyse sen de sonuçta içine sinen güzel birtane diktirmişsin sorun yok;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları