GELİN TELİ Arayan ve Bekleyen Gelin Adaylarının Dikkatine ;)

Gelin teli ile ilgili post yaptığım günden beri bana blog, mail, facebook yoluyla sürekli gelin teli soran tüm gelin adaylarına gelsin bu postum :P

Evet gelin teli için anlaşma yapmak üzere olduğumuzdan ve yakında Vanilya Dizayn'da yer alacağından bahsetmiştim. Dün gelin telleri firmamıza ulaştı bugün de siteye eklendiler. Gelin teli almak isteyen gelin adaylarını Vanilya Dizayn'a bekliyorum.




Gelin teli ile ilgili çok ilginç bir sürprizim de olacak çok yakında takipte kalın ;)

GELİN TELİ SATIN ALMAK İÇİN: www.vanilyadizayn.com


Yorumlar

  1. pazartesi kesinleşmek üzere 14 haziran düğün tarihim olacak..ondan önce muhakkak seninle irtibata geçeceğim:))çok istiyorum bu gelin tellerindennnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hayırlı olsun tatlım haziran gelini olacaksın ne güzel :)
      Bekliyorum her zaman iletişime geçebilirsin ;)

      Sil
  2. canım google a gelin teli yaz 2. sıradasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım ya onu eşimle ben de fark ettik gelin teliyle özdeşleştim artık:)

      Sil
  3. tıpkı eski filmlerdeki gibi : ) nostalji arayanlar için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım :) Gerçi yeni bir ürünle bu nostaljiye yeni açılım da katıcam yakında;)

      Sil
  4. Blog paylaşımlarınız çok hoş,gelinliğinizi de çok beğendim tebrik ederim bu arada çok çok mutluluklar dilerim bir ömür boyu.. Sayfanızı takibime alıyorum .. bende beklerim sevgiyle kalın..

    http://carpediem35lin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Ben de seni takipteyim ;)

      Sil
  5. canımm senin gelin eldivenlerini çok sevmiştim ben de öyle bir şey arıyorum onlar da site yer alcak mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım yakında onlardan da ekliycez siteye ama yurtdışından gelmesini bekliyoruz onların. yaklaşık 10 farklı model gelecek yakında elimde olurlar heralde ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2