GELİN ELDİVENLERİ Çok Yakında Vanilya Tadıyla:)

Benim düğün hazırlıkları sürecince gelin eldiveni arayışımı bu posttan ve sonra gelin eldivenime kavuşma anımı ve eldivenimi de bu posttan hatırlarsınız.

O süreçte öğrendiğim birşey varsa gelin eldiveni bulmak çok zormuş ve yurtdışından getirmek gerekiryormuş. Ben şanslıydım çünkü yurtdışından getirmiş bir mağaza bulmuştum oradan almıştım ama o da sadece 1 taneydi.

Bu postları paylaştıktan sonra bana gelin eldiveni için danışan çok kişi oldu, son birkaç haftadır da gelen taleplerden sonra yurtdışından eldivenleri getirmeye karar verdik. 

Gelin eldivenleri çok yakında Vanilya Dizayn 'da yer alacak ;) Şimdilik birkaç örnek fotoğrafla sizi başbaşa bırakayım. Bu arada benimkinin aynısına da ulaşmak mümkün olcak ;)





Bir sonraki postta da yakında vanilyadizayn.com 'da yer alacak vualet modelleri olacak ;)

Yorumlar

  1. Vanilla Dizayn harıl harıl çalışıyor:))en sondaki eldiven seninkiydi sanırım..bence en kibarı o..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya dizayn göründüğünden başka alanlarda da çok çalışıyor aslında tahmin ettiğimizden büyüdü bu iş sanırım canım:) Bir de şu blogta her yaptığımızı kıskanan insanlar olmasa gerçi tabi bizi güldürüyor:) komik komik insanlar:)

      evet en sondaki benim eldivenim canım sağol ;)

      Sil
  2. çok ciciler ben düğünü yenilemek istiyorum yaaaaa:) çok acemiymişim meğer...şimdi olsa neler neler yaparım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldönümünde nikah tazeleyelim size tatlım:) Ben hediye ederim sana beğendiklerini ;)

      Sil
    2. :))) çok tatlısın teşekkür ederim:)

      Sil
  3. işte buuu yaaa :)) canımm çok sevindimm merakla bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ulaşınca ilk sana haber vericem zaten tatlım sen hiç merak etme;)

      Sil
    2. çoook teşekkür ederimmm :)))

      Sil
  4. Gerçekten en güzeli seninkiymiş.
    Çok zarif.. hem eldiven, hem duruş ;)))

    bu arada hiç dert etme kıskanan insanlar maalesef her zaman oluyor.
    Ama kıskanılıyorsan doğru yoldasındır ve kıskanılacak kadar güzel bir şey yapıyorsundur. Bu nedenle sen aynı şekilde gülmeye devam et ;)))

    Bu arada ben de recineshopu blogtan devam ettireyim diyordum ilk başta ama sen benim için çok isabetli bir ilham oldun. Ama şimdi siparişlerden daha fazla zamanımı neredeyse web sitesine ayırıyorum. umarım en kısa zamanda açılacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzum ya :)

      Bir gün bunları derleyip bir post yapayım yarılırsınız gülmekten:) Bir de talepkar kitle var o apayrı yakında evin aşyalarını filan da talep edecekler bir o kaldı çünkü :)))

      Bence de tatlım ya eğer bu iş artık hobi olmaktan öteye gittiyse web sitesine taşıman çok çok mantıklı bir karar. Hem daha profesyonel bir mecrada yapmak daha mantıklı hem de siteyi açınca sende göreceksin aslında senin düşündüğün çok ötesinde şeyler de varmış. Gelen teklifler mutlaka olacaktır o zaman daha iyi anlarsın;)

      Bu arada web sitesi ya da herhangi birşeyle ilgili aklına takılan birşey olursa her zaman yardımcı olurum sana;)))

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım çok sağol.
      şu aralar iş yoğunluğundan siteye vakit ayıramadım. umarım nisana doğru açmış olacağım.

      yaa o kadar zevklisinki dikkat et evini de istemesinler ;)))

      Sil
  5. benim gelinlikçim herşeyi bahane etmişti, eldiveni de vermedi tabi ki :( içimde kaldı benim de... çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saten dışında 80lerden kalanlar dışında birşey bulamamıştım...
      Ben sana hediye edeyim tatlım içinde kalmasın;)

      Sil
    2. bana verdikleri o iğrenç 80lerden kalan saten şeydi :)) takı takılırken tekini taktım sadece :( mecburen

      Sil
  6. bana ne yaaa 3 ay önce niye yoktu vanilyadizayn :(
    çok istedim almak ama istediğim sadelikte ve boyda bulamamıştım:/
    neyse artık sayende diğer gelincikler nasiplenir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke daha erken açsaymışım diyorum ben de aslında kendi açımdan...
      Zaten zor olan kısım piyasadakiler çok da kullanılabilir durumda değillerdi ben de ararken...
      Olsun eldiven bulamasan da gayet de güzel bir gelin olmuşsun canım:) Blogta bir postunda düğün fotoğrafınızı görmüştüm...

      Sil
    2. açtın ya şimdi o önemli ;)
      ayrıca teşekkür ederim:)

      Sil
  7. ama ama ama:( ben de ne çok aramıştım böyle eldiven. Benim gelinlikçimde o iğrenç eldivenlerden vermişti bana, dışarıda ise beğendiğim bir model olmuştu o da bir eldivene verilmeyecek fiyattaydı. Kısmet değilmiş, yapacak bir şey yok.=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gelinlikçilerin hala neden o eldivenleri kullanmaya çalıştıklarını hiç anlamıyorum... Neyse tatlım eldivensiz de çok güzel olmuştur eminim:)

      Sil
  8. Blogunuzu yeni keşfettim eldivenler çok şirinmiş:)

    YanıtlaSil
  9. Eldiven modelleri çok güzel canım, zaten çok zevklisin düğün hazırlıkları zamanında gördük anladık bunu hem zevkli hem araştırmacı yenilikçi... Hobinden iş çıkardın ya vallahi bravo sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzum ya:) inşallah işimiz daha da büyüyerek devam eder...
      Öptüm canım;)

      Sil
  10. Mrb tatlim sitene yaptgn yorumlara dugunune, bsyildim sabahtan beri yazdiklarini okuyorum ve dugunume ne kadar az kaldigini hatrliyorum. Dugun fotograflarin videolarin ne kadar eglenceli bi dugun oldgnun kaniti. 8 haziran 2013 te dugunum var. Gelinligim sade prenses model bi gelinlik... kir dugunu olcak. Papatya taci pudra pembe kusak dusunuyorum. Vee uzun zamandan beri aradigim eldivenlerr. Sitede koydugun kisa dantel eldivenlere bayildim. Satisi ne zaman olacak?? Uzun zamandr kisa dantel gelinlik eldiveni ariyorum. Yardimci olursan sevinirimm

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,

    vanilya dizayn web sitesinde eldivenleri göremedim. Ben mi bulamadım yoksa henüz gelmedi mi? Gelmediyse ne zaman gelir? Ben de sizin gibi uzun zamandır eli yüzü düzgün şık bir eldiven arıyorum ama bulamıyorum :(

    Hale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Eldivenlerimiz yurtdışından geldiği için sınırlı sayıda belli aralıklarda geliyorlar. Vanilya Dizayn'ı sürekli takip etmenizi öneririz çünkü geldiğinde birkaç gün içinde tükenebiliyorlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2