Mutfağa Sığmıyoruz Artık :)

Geçen hafta annem buradayken alışveriş duraklaımızdan biri de yine Tantitoni oldu. Yılbaşı sonrası başlayan indirim ocak sonuna kadar devam edecek sanırım. 1 ürün alana 1 ürün bedava kampanyasını görünce ben dursam da annem durmadı haliyle :)

Bunlar bendeki tekleri aynılarından annemde de var;)


Seramik tavalardan bir pembe bir mor aldık
Kek kalıbımızın deseni ve içindeki ıslak kek tarifi :)

Bunları da poşet çaylarımızı ve nescafelerimzi koymak için aldım.

Bunlar da anneme hediye aldıklarım;
.

Yorumlar

  1. hepsi çok cici :) indirim bitmeden faydalanmak lazım :) güzel günlerde kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika tavaların rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Benim de bu rendelerde gözüm var, güle güle kullanın hepsini :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Tavaların rengi çok tatlı :) Tantitoni'ye girince eli boş çıkamıyor insan :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel canım. İyi günlerde kullan. Benim favorim ise en sondaki cupcakeli kapaklı

    YanıtlaSil
  6. çok tatlılar, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller...
    güle güle kullan canım...

    mevlid kandilimiz mübarek olsun canım...

    YanıtlaSil
  9. çok şekerler güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. çok şık hepsi bende bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden güzel canım benim, sen de annecin de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. ▓▓▀▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀▓▀▓▓▓▓
    ▓▓▌█▀▓▓▓▀▀▓▀▀▓▓▌▀▐▌▄▐▓
    ▓▓▄▄▄▌▄▐▌▐▓▌▐▓▓▓▌▓▌▀▐▓
    ▓▀▀▓▓▌▀▐▓─▓─▌▄▄▓▄▓▀▓▀▓
    ▓▌▐▓▓▓▓▓▓▌┼▐▌▄▄▓▓▓▐▓▌▓
    ▓▄▄▓▓▓▓▓▓█▄█▄▄▄▓▓▓▄▄▄▓
    . ★MaRiBeL★ .

    YanıtlaSil
  13. ay o rende nasıl şirindir nasıl güzeldir. bayıldımmm:) tam benlikk

    güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzeller, hele annenin pastalığına...
    Fiyatlarını öğremek istiyorummm :)

    meryeminceyizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. rendeye bayıldım:)hepsi çok güzel güle güle kullanın bende beklerim
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Selam Begüm,
    Liebster Blog Ödülü etkinliği kapsamında seni mimledim, sorulara cevap vermek istersen linke gelmen yeterli :)

    http://tidyghost.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-ve-ilk-mim.html

    YanıtlaSil
  17. Hayirli aksamlar blogunuz cok güzel emeklerinize saglik Cok hos bendede var rendeden esim hediye almisti .

    YanıtlaSil
  18. Hepsi çok güzzeell. Ben de ilk fırsatta almak istiyorum. Malum evlilik hazırlığı:)
    Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  19. Benim gibi yeni bir blogçunun mimine katılmak ister misin bilmem ama ben seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  20. alttaki cupcakeli kek kalıbından benim çeyizimde de var artık böyle gördükçe üzülüyorum ben de kullanayım bir an öncee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keşke kendime de alsaydım dedim sonra :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları