34 Kalemden Oluşan Sofrayla Kendi Rekorumu Kırdım:)

Bir süredir bloga post yapacak fırsat bulamadım. O nedenle yılbaşı masamızı bile paylaşmamıştm. Bu bizim evimizdeki ilk yılbaşımızdı. Yılbaşı yemeğimiz özel olsun istedim birkaç çeşit daha fazla olsun dedim ama düşündüğümden de fazla oldu sanırım. Annelerim de birkaç çeşit getirince rekor bir sayıya ulaşıp ala carte'tan açık büfeye geçiş yaptık:)

Fotoğraf çekildiği sırada masada henüz kadehler eksikti. Biraz erken çekmişiz:)












Fotoğraflarda olmayanları sıralarsak da: Çorba, Dalyan Köfte; Garnili Pilav ve Pasta. Onları da artık fotoğraflayamamışız:)

Bu da çikolatamız;

2012 muhteşem ötesi bir yıldı inşallah 2013 de öyle olur :) .

Yorumlar

  1. bende nerdesn die msj atcaktım kuzmm:)
    maşallah diyorum rekor kırmışsın bu arada iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki haftadır annemler burada olunca pek fırsat bulup giremedim kuzum, bir de işle ilgili uğraştığım bazı şeyler vardı...
      Sorma ben de bu kadar planlamamıştım aslında:)

      Sil
  2. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeem ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. o zamn kaldığın yerden devam canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemler dönünce ben de bloguma döneyim dedim:) aynen kaldığım yerden :D

      Sil
  4. gelin hanım pek bi hünerli anlaşılan.. nasıl güzel olmuş yemeklerin görselliği bayıldım cnmcımm.. nişanım yaklaşıyor, böyle açık büfe masalardan bol bol ilham alıyorum ne yapmam gerektiği hakkında iyi oluo=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aslında bu kadar yetenekli olduğumu evlenene kadar ben de pek bilmiyordum canım :) Biz de söz de öyle açık büfe hazırlamıştık. Değişik şekillerde kanepeler filan da yapmıştık keşke fotoğraflarını çekmeyi unutmasaydım. Sana da atardım.

      Sil
  5. oooy oooy oooy masa harika...
    ellerine sağlık canım........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım şu chery domates fikrini de sende görmüştüm yılbaşında ben de yapayım dedim anlamışsındır zaten;)

      Sil
  6. Harika sofra, ellerine sağlık. bu arada cupcake standı nerden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:) Cupcake standını english home'dan aldım...

      Sil
  7. hepsi harika gözüküyoooorrrr.
    hangi birini beğeneceğimi şaşırdım. lezzetleri de harikadır eminim. yakın zamanda şöyle özel spesiyallerinden tarifleri bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :D Yakında veririm 1-2 tarif ben de ;)

      Sil
  8. harıkaaaaa :) bak bu mor masa takımına paşabahce de super surahı var tam uyar hatta bardaklar tabaklar aynısssııı cok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya deme öyle getirme beni gaza evde artık her dolabın içinden tabak çanak birşey çıkıyor. Mutfağa sığmıyor. Neyse ben yine de bi bakayım paşabahçeye :D

      Sil
  9. canım herşey harika görünüyor salatalıklardan çam ağacı çok güzel olmuşş elerine sağlık bayıldımm hepsinee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım o salatalıktan çam ağacı olayını yılbaşı öncesi bloglarda paylaşılanlardan görmüştüm bir deneyeyim dedim :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Sağol tatlım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  11. mükemmel gözüküyor herşey iştah kabartıcı:)) o güllü milföylere bittimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) o milföyler çok pratik en çabuk yapılan onlar oldu zaten :)

      Sil
  12. Canım yaa süper bir masa, yok yok valla. Bayılıyorum böyle özenli masalara. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum:) Benim de her yemeği süsleme takıntım var senin gibi;)

      Sil
  13. tatlım aşmışsın kendini ellerine sağlık :)
    hepsi birbirinden lezizi görünüyor:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlenmeden önce bunları yapabileceğimi söyleseler inanmazdım, böyle bir yeteneğim varmış ben de yeni yeni görüyorum :)
      Sağol tatlım ;)

      Sil
  14. Herşey mükemmel canım ellerine sağlık doğrusu gerçek bir rekor olmuş ben cesaret edemem elim ayağım birbirine girer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki de cahil cesareti heralde bu kadar şeyi nasıl yaptım yetiştirdim ben de bilmiyorum:)
      Teşekkürler :)

      Sil
  15. süperler peçeteler tabaklar aaa benim evimdede var dedim durdum:)))
    güzel bir tesadüf :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hadi ya:))) peçeteleri ikeadan almıştım da tabakları yıllar önce aklımda evlenme fikrinin kırıntısı bile yokken annemin zoruyla almıştım. Ben genelde renkli tabaklar seviyorum ama annemin aaa gümüş kaplamalı yemek takımı olmadan olmazzzzz ısrarıyla almıştım. zaten ilk defa o gece kullandım annemler de geliyor diye :D

      Sil
  16. oh my gooooddddd!!! inanmıyorum ya valla cennet gibi bir masaymış eline koluna sağlık canikom...

    YanıtlaSil
  17. begümm süperrrr, u renkli örtü ve runner nerden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kumaşı alıp kendim yapmaya karar verdim masa örtüsünü piyasada istediğim gbi bulamayınca o nedenle her ikisi de bana ait canım :)

      Sil
    2. ellerine sağlık valla aynen ben de bulamıyorum çünkü :)

      Sil
  18. inanamıyorum harikasın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. masa ötrüne bayıldım
    tabi yemeklere de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım ben de masa örtümü seviyorum hatta örtülerimi diyeyim birkaç farklı desen ve renkte yaptım onlardan :)

      Sil
  20. Beceriklisin, elinden birsey kurtulmamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım gerçi daha çok acemiyim ama benim ki cahil cesareti işte :D

      Sil
  21. Masal sofrası gibi :)
    Herşey rüya sanki:)
    Harika!
    Nice güzel sofralara ve yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım çok mutlu oldum yorumuna daha öğreneceğim çok şey var :)
      Çok teşekkürler ;)

      Sil
  22. Masa, düzen, yemekler harika görünüyor, bu arada masa örtüne bayıldım, nereden aldığını öğrenebilir miyim?

    Meryeminceyizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ama masa örtümü almadım kumaş alıp örtüyü ve runnerları diktik. Çünkü piyasada bu tarz birşey yoktu...

      Sil
  23. canım sen naptın yaa gözlerim fal taşı gibi açıldı:D ellerine kollarına sabrına sağlık:D o gül börekleri milföyden mi canım, sarıp kesiyorsun sonra dilim dilim pişiriyorsun??? tarif rica etsem:)

    YanıtlaSil
  24. ayyy gözlerimi alamadım fotoğraflardan, ankaraya gelince sana misafir mi gelsem napsam :)

    YanıtlaSil
  25. tek kelime ile BA-YIL-DIM ♥♥♥♥
    sofrana bayıldım, yaptığın yemeklere bayıldım, bayıldım da bayıldım....
    puantiyeli örtünü sevsinler senin. hayır kimse sevmesin onu ben seveyim ♥♥♥

    (iç çekme sesi), umarım bir gün bende böyle güzel sofralar hazırlayabilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1