Gelin Şemsiyem

Fotoğraf çekimlerinde gördüğünüz aksesuarlardan biri de şemsiyeydi. Ben, şemsiyem de o günün hatırası olarak kalsın diye satın almak istedim. Düğünden birkaç hafta önce yine düştüm eminönü yollarına:)



Aslında önce internette araştırdım ama ya çok beğenmedim ya da herkes kendi tasarlamış gibi gereksiz fiyatlar istiyordu. O nedenle dedim yine bu işe bir el atayım ben en iyisi. Eminönünde birkaç farklı mağazada buldum aslında istediğim gibi beyaz dantelli, fırfırlı gelin şemsiyesini.





.

Yorumlar

  1. çok güzel canım fiyatı da çok pahalı değil kaliteli duruyor biz de önümüzdeki ay alışveriş için İstanbula gelicez nasipse söylediğin yerleri bir bir kaydediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım mutlaka bak derim eğer düşünüyorsan illa beyaz istemezsen renkleri de vardı;)

      Sil
  2. çok güzel ve çok güzelsin. ben evlenirken neden hiç aklıma gelmedi şemsiye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de o telaşta en sona bıraktığım birşeydi canım zaten ama neyse ki fırsat bulup alabildim:)

      Sil
  3. cok güzelmis semsiyen benimde aynisi var cekimlerde kullanacagiz

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de fotoğraflarında görürüz o zaman şemsiyeyle seni şekerim ;)

      Sil
  4. Çok seker bir şemsiye. Çok yakışmış canım eline :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar detaylarla dolu bir çekim olmuş sizinki, keşke ben de bu yıl evlenseydim de bunlardan ilham alabilseydim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de şimdi bir daha fotoğraf çekimi yapalım biz:) bak aksesuarlar da benden ;)

      Sil
  6. merhabalar, gelinliğinizi nerden aldığınızı sormuştum daha önce ama cevap alamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben de senin yorumunun altına uzun uzun yazmışım ama okumamışsın sen. Neyse tekrar söyleyeyim gelinliği Akay Wedding House Hüseyin Paşa Köşkünden alındı ama hazır bir model tamamıyla benim isteklerim doğrultusunda sıfırdan dikildi.

      Sil
  7. ayy bayıldım şemsiyeye harikaaaa senin elnede nasılda yakışmış tebrikler valla:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim canım? benim :)

      Sil
  8. Canım ya, şemsiye, gelinlik, eldiven, saçlar, makyaj.... Herşey harika :) Bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. ben gelinlik şemsiyemi vakitsizlikten bakırköyden aldım, bulabildiğime sevindiğim için sorgulamadım 60 TL gibi bir fiyattan sadece 55 TL'ye düştü ama bu kadar kaliteli değil cnm, eminönü doğru yer gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eminönünde hem kaliteli hem de bol çeşitli ürünler bulunuyor. O nedenle ankaradan istanbula gittiğim haftasonları bile uğruyorum :)

      Sil
  10. merhaba şemsiyeniz çok güzelmiş gerçekten. Eminönünde bu tarz ürünler tam olarak nerede satılıyor? ben bir türlü bulamıyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eminöünde bu şemsiyeyi aldığım yer artık bu şemsiyelerden satmıyor malesef. Ama birkaç kişi daha oldu soran o nedenle bir üreticiyle iletişime geçtik bu aralar vanilyadizayn.com için ürettirmeyi planlıyoruz;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları