Düğünümüz İçin Tercih Ettiğimiz Müzikler

Nişan için de benzer bir post yapmıştım. Merak edenler buyurun buradan;) Evlenecek olanları kısmen sıkıntıya sokan bir seçim aslında hangi parça olmalı, nerede kullanılmalı vs, vs... 


Biz böyle bir sıkıntı yaşamadık pek çünkü ben zaten aylar aylar öncesinden kafamda belirlemiştim hepsini sevgilim de beğenince düğünde bu parçaları kullandık:

1. Giriş İçin Seçtiğimiz Parça:

Giriş için seçilecek parçanın ben büyüyü bozmamak adına türkçe bir parça olmaması gerektiğini düşünenlerdenim. Bir de parçayı iyi analiz etmek lazım her kulağa güzel gelen melodi, her sevdiğiniz parça giriş parçası olamaz malesef. Parçanın yükselişe geçtiği bölümlerin olması, konukların karşına çıktığınız ilk anda parçanın dikkat çekici bir girişinin olması önemli.

Paul Anka'dan You Are My Destiny'nin 1963 versiyonunu tercih ettik. Çok da iyi ettik:)


Bu parça ile girişimizin nasıl olduğu ile ilgili videoyu bu postta paylaşmıştım zaten.

2. Dans İçin Seçtiğimiz Parça:

Dans için parça seçimini dünyalar tatlısı dans hocamız sevgili Fulya Hanım'la beraber yaptık. Önce dansımıza karar verdik. Sonra bu dansa uyacak parçayı belirledik. Aslında Foxtrot'a uyan herkesin çok iyi bildiği parça sayısı çok olmayınca çabuk bir tercih yaptık:) Bu arada dans seçimimizden burada bahsetmiş ve buradaki videoda da birazını paylaşmıştım aslında.

Frank Sinatra - Fly Me To The Moon


Nişanda da yine bir Frank Sinatra parçası tercih etmiştik :)

3. Pasta İçin Seçtiğimiz Parça:

Her zaman pasta için eğlenceli bir parça olması gerektiğini düşünürüm. Sonuçta pastanın düğünde 22-22:30 gibi geldiğini düşünürsek eğlencenin tam tavan yaptığı bir anda modu düşürmeye hiç gerek yok. Hele pasta kesimi esnasında yemek müziği gibi müzikler seçilen düğünlere hiç tahammülüm yok :)

Semiramis Pekkan - Senden Vazgeçemem



4. Gelin Buketini Atmak İçin Seçtiğim Parça:

Bunun için söylenecek çok fazla bir şey yok sanırım tabi ki eğlenceli olmalıydı :)

Beyonce - Single Ladies


5. Yemek Esnasında Çalınan Parçalar:

Konuklar yemeklerini yemeye başladıkları sırada biz de masaları dolaşarak takı olayını böylece atlatmış olduk. Tabi biz düğünde daha çok eğlenelim diye bu kısmı ne kadar hızlı yapmışsak onca masayı 35dk da bitirmişiz:) Bu süre içinde herkesin tebrik etmesini bekledik, herkesle fotoğraf çektirdik, hediye getirdikleri takıları taktılar :) Sanırım bir rekora imza attık :))) 

Neyse konuyu dağıtmayalım işte bu esnada çalınması için Latin ezgilerden oluşan bir playlist hazırladık DJ'mizle. Böylece herkes bu sırada bile eğlenebildi. Yani en azından ben eğlendim. Zaten bütün düğün boyunca benimsediğim anafikir "ben çok eğlenmeliyim"di. sonra tabi konuklarda eğlense fena olmaz diye düşündüm :P
.

Yorumlar

  1. çok yerinde seçimler olmuş canım ben de dans ve giriş müziğinin yabancı müzik olmasından yanayım. Benimki de Marty Friedman'ın Hands of tıme olucak inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel seçim olmuş seninki de canım. İnşallah senin giriş videonu da izleriz ;)

      Sil
  2. Çok guzel secimler olmus tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2