Basın ve Yayında Gelinliğim :)

Gelinliğimin bir dergiye kapak olduğundan düğünden önce bahsetmiştim burada ama hangi dergi olduğundan bahsetmemiştim. Çünkü gelinliğimle ilgili herhangi bir ipucu vermek istemiyordum haliyle o zamanlar. İşte o dergi Bride's dergisiydi. O dergiyi görür görmez hatıra kalması için hemen almıştım. Zaten bu da aldığım ilk ve tek gelin dergisiydi. Kendisi şimdi English Home'dan aldığım gazeteliğin içini süslemekte salonunmuzun bir köşesinde... O gazeteliğin hikayesi de buradaydı.


Benim seçtiğim taçla beraber...



Çekimlerde gelinliğe farklı bir hava katmışlar, bir de üstüne hatun da iyi taşıyamamış canım gelinlik ne hale gelmiş. Halbuki benimle böyle miydi? Tabi şimdi kızcağıza da çok yüklenmemek lazım benim kadar iyi taşıyamadı diye :)))))




Bir de o postta o dönemler reyting alan bir dizide de yer aldığından bahsetmiştim. Aslında bundan benim de haberim yoktu. Gelinliğimi aldığım butikte söylediler "Fatmagül'ün Suçu Ne" dizisi için de bu gelinliğin seçildiğini ama sanırım dizide Fatmagül gelinliği yırtarak giymemiş. İyi ki de giymemiş valla yüreğime su serpildi :))))

Bu da diziden gelinliğin olduğu bir kareymiş:

.

Yorumlar

  1. hımm güzel. o gazetelik degilikten aynısı var ben de çok tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum ben de o gazeteliği güle güle kullanalım o zaman :)

      Sil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=YYb93gVvNCA giymiş gelinliği buyrun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok eğlendim ya :) genelde bu adsız yorumlar çok eğlenceli oluyor zaten :) valla helal olsun tebrik ederim benim postlarıma bu kadar önem verdiğiniz için gelinliğim bu kadar öenmliymiş demek ki sizin için :)

      Sil
  3. Çokkk güzel, bende 1 ay sonra diktirmeyi düşünüyorum hayalimdeki gelinliği :) bakalım yaza az kaldı bir an önce zaman geçsin istiyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında kasım ayında gelinliğimi seçmiştim ocak ayının 9nunda da dikilip bitmişti. Erken karar vermek ve seçmek çok önemli benim gelinliğimde toplam 2bin tl fark ettirdi mesela o kadar erkenden satın almam. O nedenle bence send de elinini çabuk tut tatlım ;)

      Sil
  4. bayıldım, sizi takibe aldım...
    ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tatlım teşekkür eaderim :)

      Sil
  5. Begümmmm, gelinlik için ısınma turları adına internette gezinirken Akay gelinliğin sitesine girdim. Aaaa ne göreyim sizin fotonuz :) Çok güzel gelinlikler var, ben de randevu aldım. İyi şanslar banaaaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım hatta bir post yapıp bahsedecektim bundan ama konu açılmışken söyleyeyim gelinliğin üst kısmını benim tasarladığım şekilde diktiler ve modeli 2013 koleksiyonlarında kullandılar:) akaya da kattım oldu yani bu konuda :) Sen hangi mağazalarından aldın randevuyu ben kesinlikle erenköy Akay wedding house hüseyin paşa köşkünü tavsiye ederim.

      Sil
    2. Olayın sürprizini mi kaçırdım, üzüldüm bak şimdi :( Ben Avrupa yakasında oturduğum için Nişantaşı'ndaki mağazasına aldım randevuyu, şimdiden rüyamda gelinlik görmeye başladım bile :) Ama ben zayıfım biraz, o konuda endişeliyim :(

      Sil
    3. Yok canım sürpriz filan değil sorun yok yani ;) zayıf olmanı dert etme çünkü akayda zaten senin beğendiğin modeli senin için sıfırdan dikecekler senin ölçülerine göre bir de mesela bi modelin bi modelin üstü olsun diye seçimler yapabilirsin o nedenle sende güzel durmadığına inandığın bir şeyi çok rahatlıkla çözüyorlar. Bu arada benim gelinliğimde 34 beden olarak dikildi hatta sona doğru beli daha da daraltıldı.

      Sil
  6. Vaayyy :) Gelinliğine bayıldım! :) Dergiye seni değil de şu çirkin kızı kapak yapmalarına da bir anlam veremedim yahuuu :) Dergiye isyanlarımı iletiyorum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya hem benim seçtiğim hali daha güzeldi gelinliğin askısını kuyruğunu alt eteğini filan değiştirttim mesela :) kıza zaten değinmiyorum bile :))) bu arada sağol tatlım ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1