Yine Bir İkea, Yine Bir Mum Hadisesi


Geçen haftasonu önce AquaVega'ya sonra da İkea'ya gittik. Aqua Vega maceramızdan daha sonra bahsedeceğim ama tabi ikea girip de birşey almadan çıkılamayacağından yine ufak tefek birşeyler aldık. Mum manyağı biri olunca nerde mum, mumluk, tealight veya tealightlık görsem hemen "Alalımmm mıııııııııııı?"ya bağlıyorum. Babam her seferinde "evi yakında kiliseye çevireceksin, insanlar gelip mum yakıp dilek dileyecek" diyor:) 

Bunlar da yeni eklenenler;


İkea' da bu mumlardan 2 çeşit vardı. Biri bizim aldıklarımız 3'lü satılıyor içlerindeki mumları pembe, diğeri de 2'li satılıyor onların kaseleri biraz daha büyük mumları beyaz. Bizim aldığımız mumlar gül kokulu, diğerleri sanırım kokusuzdu.


Bu arada kaseleri porselen içindeki mumlar bittikten sonra da kase olarak kullanabilecekleri yazıyor üzerinde. Ama İkea'da bu üründen çok az vardı hatta genelde ürünler birkaç farklı yerde birkaç farklı rafta bulanabiliyorken bunlar sadece tek bir rafta vardı ve bir - iki kutu kalmıştı. Özellikle 3'lü olanlar çok satılmıştı.
Bizim salonumuzdaki yerlerini aldılar bile:)

Bu arada 3'lü olanların fiyatı: 9.90 TL

Bir de yemek yerken yemek masasının üzerine tealightlar serpiştirmeyi seviyorum. Onun içinde bu küçük cam tealightlıkları aldık.

12'li küçük cam tealightlıkların fiyatı: 7.99 TL .


Yorumlar

  1. Canım çok güzelmiş. Çok şekerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım çok şeker görünüyorlar teşekkürler :)

      Sil
  2. ooooyyyy mumlara bittim yaaa :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilseydim fazla alıp sana da hediye gönderirdim :)

      Sil
  3. çok güzelmiş bu güllü olanlar ben de haftasonu gittim ama göremedim onları dediğin gibi hemen bitmiş demek ki :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamadım neden az getirmişler aslında ben de fark etmeden geçiyordum eşim fark etti. Sağol tatlım :)

      Sil
  4. Hafta sonu senin sayende mumlarım olacak çok teşekkür ederim ne zamandır böylesi güzel cicilerle karşılaşmıyordum harikaymış bunlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim işinize yaramasına postumun. çok tatlılar tam english home aksesuarlarla da çok uyumlu oldular :)

      Sil
  5. Bende çok sıkı mum sevenlerdenim :)

    O yüzden bu mumlara bayıldım. Güle güle yak,kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum mumlara, yaydıkları ışığa... Akşamaları yakmayı çok seviyorum ben de :)

      Sil
  6. bende muma hiç dayanamam
    güle güle kullan canım çok şık,çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım eve durmadan yeni mumlar ekleniyor zaten :)

      Sil
  7. Harika bunlar ya! :)
    Bende bir mum severim ve bunu şuan fark ettim galibaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha hoşgeldin aramıza o zaman tatlım :)

      Sil
  8. Çok ciciler canım kokulu olması da ayrı güzel. Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum ya çok güzel ağır olmayan bir gül kokuları var, teşekkürlerrrrrr :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1