Wedding: Episode 4 - Fener'de Fotoğraf Çekimimiz


Fotoğraf çekimlerimizi daha önce de bahsettiğim gibi "Oktay Bingöl" yaptı. Şimdiye kadar yayınladığım ve yayınlayacağım bütün fotoğraflar kesinlikle photoshopsuz, üzerinde hiç bir şekilde düzeltme yapılmamış fotoğraflardır.
.

Bu keman sevdası nedir diye sorarsanız; ben evimden çıkarken kapıda keman çalmasını istemiştim hep ve biz de bunu gerçekleştirdik. Bir yakınımızın dünyalar tatlısı ikizleri Ceyda ve Şeyda bizim bu hayalimizi bizi hiç kırmadan gerçekleştirdiler. Biz de fotoğraf çekiminde kemanları da kullandık.







Fotoğraf çekimlerimizi Fener - Balat Ve Eski Galata Köprüsü üzerinde gerçekleştirmeye karar verdik. Park ve bahçeler müdürü gibi her parkta fotoğraf çektirilmesini de açıkçası çok da anlamıyorum:)


Şemsiyemden daha sonra detaylı olarak bahsedeceğim;)









Yorumlar

  1. canım benm ya çok güzelsiniz....

    YanıtlaSil
  2. evettt hemdeee güzeldende öte birsey duygulandim simdii :(( masallah kirk bin kere masallah diyelim :)gelinligin cok güzel canim hic aklimdan gitmiyor hele o omuz detayi harika olmus dantelli dimi canim ??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım gelinliğimle ilgili daha detaylı bir post yapmayı düşünüyorum zaten. Ama gelinliğimi dantel değil komple beyaz iş bir kumaştan seçtim tatlım:)

      Sil
  3. like like like :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gelin saçında perçemi pek sevmem ama sende inanılmaz güzel durmuş ;)
    Fotoğraflar harika :) valla ben kız almada davul zurna diye tutturmuştum :) keman hiç aklıma gelmemişti bugüne kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım saçımı beğenmene sevindim doğrusu :) Ben aslında akordeon da çalsın dedim ama o gün için ayarlayamadık 2 keman eşliğinde çıktık evden biz de:)))

      Sil
  5. gelinliğine bayıldım canım üzerindeki dantel çok farklı kesinlikle! bir arkadaşımın da fotoğraf çekimlerini Oktay Bingöl yapmıştı 3-4 yıl önce ilk keşfettiğim düğün fotoğrafçılarındandı çok başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinliğim dantel değil tatlım komple "beyaz iş"ti. Onun da üzerinde kristal işlemeler vardı. Oktay bey hem çok başarılı hem çok eğlenceli biri o nedenle çok memnun kaldık biz:)

      Sil
  6. pek tatlı olmuş o çekimlerde:)
    hiç aklıma gelmemişti keman çalması kapıdan çıkarken :)
    güzel olmuş:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür efendim merci merci :)
      Herkes aynı tepkiyi verdi zaten keman çok farklı ve romantik oldu kesinlikle :)

      Sil
  7. yaaa süper fotolar bayıldım yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şeker ben de sana bayılıyorum;) her ne kadar bu ara yorum yazamasam da okuyorum bütün postlarını;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1