Wedding: Episode 3 - Evdeki Hazırlıklar


Verdiğimiz kısa bir aradan sonra wedding serimizle kaldığımız yerden devam ediyoruz:) Düğümüze dair o kadar çok fotoğraf var ki bol bol fotoğraflı postlara devam o yüzden...

Kuaförden sonra evdeki hazırlıklardan birkaç kare;)
.


Gelinliğimi birkaç gün öncesinden tavana asmıştık gelip gidip seyretmiştim bir müddet:)












Bu karede fotoğrafçımız Oktay Bey'in yorum " Siz birbirinize gerçekten aşıksınız ya" olmuştu:)



Babacığım beni sevgilime emanet ederken çok üzüldü:( Kıyamam ben ona :(((




Yorumlar

  1. Ay ne kadar güzel anlar ya. Bi gün bende yasayabilecek miyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım benim sen de yaşayacaksın bir gün... İnşallah tez zamanda olurrrrrr ;)

      Sil
  2. çok güzel bir gelin olmuşsun :)Allah mutlu etsin sizi. çok duygulandım babanla olan fotoğrafınızda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her hatırladığımda çok duygulanıyorum:( Ama güzel anlar yine de insanın hayatında. Ayrıca teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim canım. Cicim ayların sürebilgidince uzun sürsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah hiçççççççç bitmesin:) Çok sağol tatlım:)

      Sil
  4. ay maşaallah nasıl güzel bir gelinsin tatlım sen :) ne güzel asmışsınız gelinliği ne hoş olmuştur onu izlemek:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya onu alıp eve getirip izlemek en keyiflisiydi. darısı başına artık kuzum;)

      Sil
  5. Darısı tüm isteyenlerin basına :)

    YanıtlaSil
  6. Gelinliğin çok güzelmiş begumcum Allah mutlulugunuzu daim etsin ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim hepimizin mutluluğu daim olsun inşallah;)

      Sil
  7. baba olayına bittim be begüm gelinliğin harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya çok üzüldü çok bütün gün kimseyle konuşmadı doğru düzgün:((( neyse şimdi alıştı artık biraz...

      Sil
  8. ya ben evlendim ama gelinliğinize bayıldım yaptırdınız mı yoksa hazır mı, hazırsa ya da yaptırdıysanız nerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gelinliğimi Akay'ın New Luxury koleksiyonundan seçtim ama tamamen kendi isteğim doğrultusunda değişiklikler yapıldı ve sıfırdan benim için dikildi. En çok hoşuma giden tamamen bana özel olması oldu.

      Sil
  9. ya ben yeni evlendim ama gelinliğinize bittim, hazır mı yoksa diktirme mi, diktirmeyse nerden hazırsa nerden :)

    YanıtlaSil
  10. yaaa ne kadar güzelsin ve hakikaten ne kadar aşık duruyorsunuz maşallah allah nazarlardan saklasın tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim:) Aynı sizin gibi ;)

      Sil
  11. Bütün fotoğraflar ayrı güzel, mutluluklar dilerim. Ben de düğün hazırlıklarına azcık ucundan başladım. Blogunu keşfetmem süper oldu :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazdan yeni fotoğraflarla yeni bir post daha yayınlacağım canım;) Çok teşekkür ederim ayrıca:) hayırlı olsun sana da tatlım:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1