Üçüncü Aya Üç Kırmızı Gül


Geçtiğimiz pazartesi günü biz evleneli tam 3 ay olmuştu. Facebook, twitter ya da instagramdan takip edenler görmüşlerdir zaten. Diyeceksiniz ki vayyyy be amma da uzun zaman olmuş tabi kutlamadan olmaz. Görmemişin ay dönümü olmuş yıl dönümünü beklemeden kutlamış işte napıcaksınız:) 

Gerçi biz ilişkimiz başladığı zaman da her ayın 6'sında bilmem kaçıncı ayımız der kutlardık. Biz ilk buluşmamızı sabahın 6'sında gerçekleştirdiğimiz için de her ayın 6'sında sabah 6'da sevgilim kutlamak için arardı. Bu şubatta artık 3 yıl olacak dedik ki artık böyle olmayacak biz en iyisi yıldönümü olarak kutlayalım. bir de şimdi evleneceğiz üstüne onun da ayı, yılı, birşey dönümü gelecek :)

Diyeceğim o ki bu işi de yakında yıl dönümüne bağlarız da şimdi çok yeniyiz ya, bir de benim hep birşey kutlayasım var niyeyse:) Bahane oluyor bana da yani :)

Pazartesi akşamı da işte sevgilim benim elinde bu çiçeklerle kapıyı çaldı. Her ay için 1 gül almıştı :))) Görünce inanılmaz mutlu oldum. Şimdi hakkını da yemeyeyim bahsetmeden geçmeyeyim bir çok insanın sevgilisine göre çok da çiçek alan biridir. Ben arada " Ya sen bana bu arada çiçek almadın" desem de o tamamen benim yüzsüzlüğüm:)))



Sonrasında da gecenin ilerleyen saatlerinde kutlamalara tüm hızıyla devam ederek keyfimize baktık rose şarabımız ve muzlu çikolatalı pastamızla ;)


Fonda görünen de yılbaşı ağacımız bu yıl benim tutturmam sonucu erkenden kuruldu da :)
.

Yorumlar

  1. Canım harika olmuş her şey,nice mutlu yıllarınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah dediğin gbi mutlu yıllarımız olur canım :)

      Sil
  2. canım çok güzel görünüyor herşey inşallah eşinin gül bahçesi kadar güller getirdiği günleri de görürsünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah canım ya o kadar uzun yıllarımız olur:) çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Nice mutlu 3 aylara diyorum :) Rabbim bize de çiçeklerle, çikolatalı pastalarla 3 ayları kutlamayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee artık seneye de sizinkileri okuruz blogta inşallah tatlım :)

      Sil
  4. nice yıllara cnm, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. aynı akşam biz de 83. ayımızı kutladık pastayla:D kutlama mutlu olma için bahane işte:) şarap keyfinize diyecek yok, hep böyle aşkla kalın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda gördüm tatlım 83. ay pastanızı:) Size de aşk dolu aylar, yıllar diliyorum :)

      Sil
  6. ayyy bebek bizim de böyledir :) benim kociş de sürekli çiçek yollayan bi insan olduğu için özel gün falan dinlemez gerçi :D allah nice 3 aylar yıllar nasip etsin bebek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serci enişteyi severdim şimdi daha bi sevdim :))) Aşk böcükleri sizi, size de aşk dolu yıllar diliyorum :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Amin canım size de musmutlu yıllar diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2