Kurgusal Düğün Videomuz / Klibimiz



Oktay Bingöl ve Hakan Yüksel ile fotoğraf çekimlerimiz dışında bu güzel kurgusal videonun da çekimlerini yaptık ve böyle güzel bir düğün klibi ortaya çıktı.Videonun montajını ve editini Ferhat Şeker yaptı.

Tabi biz o gün fotoğraf çekimleri için çok yorulacakken video da girince işin içine 2 katı yorulduk ama bugün yine olsa yine yaparım. Herşey unutulmazdı:)




Düğün dansımızdan küçük bir parça da var videonun sonunda. Daha önce burada bahsetmiştim dansımızın foxtrot olduğundan...


İŞTE KURGUSAL DÜĞÜN VİDEOMUZ :)



Mobil versiyonda açamayanlar için vimeo'dan link vereyim bir de: 


 Bundan yıllar yılllarrrr sonra da düğün günümüze baktığımız da çok eğlenerek hatırlayacağız.


Dipnot: Fotoğrafta sol üst köşede biraz da olsa gözüken bina Fener Rum Patrikhanesi. Genelde o civarda da çekim yaptık. Fotoğraf çekim mekanlarının tam olarak yerlerini soranlar için bir dipnot düşeyim dedim ;)
.

Yorumlar

  1. çok güzel bi video olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş. mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk sağol tatlım amin inşallah :)

      Sil
  3. bayıldım videoya müthişsiniz.Allah nazarlardan korusun;;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin nazar değmesin inşallah teşekür ederim tatlım :)

      Sil
  4. çok güzel bi video olmuş.. hayırlı uğurlu olsun;)
    özellikle makyajına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım teşekkür ederim :)
      Makyajım, saçım aslında her şey çok ama çok içime sindi zaten :)

      Sil
  5. ilk önce hayırlı olsun.herşey çok hoş görünüyor. yalnız makyajını ve saçını bozmadan nasıl durdun.benim nişanım dündü düğünümde allahın izniyle ağustosta. dış çekim için ayrı akşam için ayrı saç ve makyaj yaptırdım yinede,ne zaman piste çıkıp oynamaya başladım saç makyaj mahvoldu.makyajım içinde sabitleyici kullandık ama cık yinede kötü oldu.düğünde nasıl olacak bilmiyorum.sen nasıl yaptın merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün günü kuaföre 8.30da gittik ve o günün yaklaşık 6 saatini direkt güneşin altında ağustos sıcağında fener balat sokaklarında çekim yaparak geçirdik. Bütün gece deli gibi dans ettim ve gece yarısı düğün bittiğinde saçımda makyajımda ilk yapıldığı gibi rujumu bile tazelemedim gün boyu. Bu konuda kesinlikle saç ve makyajı yaptırdığın kişilerin önemi büyük bence. Benim saçım gerçi kolay bozulmaz ama o gün farklı bir sprey kullandılar mesela hava sıcak ve nemli olduğu için. Makyözüm zaten çok başarılı ödüllü bir makyöjdü. Makyajın sadece bazını tamamlaması bile 15-20 dk sürdü. Bazı iyi olunca zaten üzerine yapılan bütün uygulamalar iyi durdu. Sabitleyici tek başına çok da etkili olmuyor, eğer makyajın bazı çok iyi değilse. Bir de bütün ürünler MAC ürünleriydi canım.

      Sil
  6. malesef benim şehrimde ne mac mağazası var ne de adam gibi makyaj yapan bir yer. Geçi düğünümün teki Ankara'da olacak ama ben buradki kına ve düğün için sanırım mac ürünleri alıp makyaj yaptıracağım yere verip kendi ürünlerimi kullandırmalıyım. hakikaten senin saçını da makyajını da yapan yer çok iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bence de sen al o zaman ürünleri kendin götür yanında tatlım. daha iyi olur o zaman bence ;)

      Sil
  7. her şey tek kelimeyle harika allah mutlu etsin,yüzünüz ömür boyu hep böyle gülsün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah hepimiz çok mutlu oluruz :)

      Sil
  8. Harika olmuş, mutluluklar :) Benim de düğünüm Haziranda :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunu ziyaret ettim hatta takibe aldım bile tatlım :)
      Kolay gelsin sana da yorucu ama çok güzel bir süreç olacak eminim senin için de :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1