Evimizdeki Gökkuşağı ;)


Sadece düğün postaları yaparak görmemişin düğünü olmuş post yapa yapa bitirememiş dedirtmemek için dünkü yine bir wedding episode'undan sonra evden detaylarla renk katayım bari bloga :)

Birçok kez görmüşsünüzdür "Airwick Gökkuşağı Mum"u. Tv'de reklamlarda görüp hemen migrostan alıp denedim. Gerçekten yakıldığında çok güzel renkler alıyor.
.


Üç çeşidi var: tarçın ateşi, karamel yumuşaklığı, gizemli orkide diye. Ben orkideli olanı aldım inanılmaz güzel bir koku sarıyor salonumuzu...



Evimizden henüz çok fazla detay vermiyorum ama salonumuz azıcık ucundan gözükmüş neyse :)




Biz şimdi mumlarımızı yakıp gökkuşağı renklerimizi seyrediyoruz :)


Yorumlar

  1. Çok güzelmiş mumlarınız bayıldım :)
    Bu arada evden fotograflarda bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve de sıra gelecek inşallah gerçi her gün yeni eklenenlerle şekli şemali sürekli değişiyor:)

      Sil
  2. mumlar çok şık ama sehpanızı ayrı bir beğendim çok orijinal Allah sağlık ve mutlulukla oturmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım tüm dileklerin için çok teşekkür ederim. Sehpayı ben de görünce çok beğenmiştim:)

      Sil
  3. Koku deneyimlerimizi paylasmaya devam edelim:)) bende de hastalik gibi her turlu kokuya bayilip aliyorum. Sen 3 unu de denedin mi? Sehpa cok guzel bizim mobilyalarimiza benzettim ahsap ve beyaz lake karisimi, classi bizimkiler. Onlari ayrica paylas zaten;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz diğer ikisini denemedim ama tarçın da çok güzel gibi geldi bana dene bir derim yani şekerim.Evet canım bizimkiler de ahşap ve beyaz lakeden oluşuyor. Hepsini paylaşıcam;)

      Sil
  4. Bende bu mumları çok merak ediyordum, gerçekten aynı görüntüyü veriyormu acaba diye. Şimdi sizde görünce bayıldım cidden :) Sehpa ve halı ayrı güzel, dilerim bir ömür mutluluk içinde geçsin günleriniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de aynı görüntüyü vereceğinden endişeliydim ama gerçekten reklemdaki gibiymiş. Renk geçişleri de çok güzel valla biz seyretmeye doyamıyoruz:)Tavsiye ederim canım:)
      Sehpa, halı ve güzel dileklerin içinde teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. karamellisi nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karamelliyi denemedim normalinde de karameli pek sevmediğimden :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. yakınca ne güzel huzur ve mutluluk veriyor insana di mi :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları