Kına Gecesi - Kuaförde Hazırlık

Kına gecesinden başlayayım artık dedim:) Her akşam post yapayım diyorum ama bir türlü olmuyor, gezmekten fırsat kalmıyor:))
.
Kına gecesi için yine tabi ki kuaförümden şaşmadım. Yine Mim kuaföre gittik annelerim, kuzenim ve beni hiçbir zaman yalnız bırakmayan sevgilimle. O gün bile kuaförde beni yalnız bırakmadı:) 
Kuaförümden o kadar memnum ki hala Ankara'dan İstanbul'a gidiyorum saçımı boyatmaya:) Ankara'da eşim İstanbul'da hala diğer her şeyim var. Benim için iki şehrin hikayesi devam ediyor yani...

Gelelim fotoğraflara;




Ben öyle kendi kendime eğlenirken :)


Pembe ve kırmızı giyeceğim için gri tonlarında bir makyajda karar kıldık;



Anneciğimle de poz vermeden olmaz ;)


Ve kuafördeki hazırlıkların sonuna geldiğimiz an



Saçımdaki çiçekleri sevgilim Forever New'den birkaç ay önce öylesine hediye olarak almıştı ama kına elbisemle aynı renk olunca kullanmaya karar verdim. Tesadüfen denk geldiler:)


Son karemizde kına gecesi için saatin gelmesini otel odasında beklerken sevgilim tarafından habersiz çekilmiş bir poz...


Bir sonraki postta da kına gecesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;))))


Yorumlar

  1. off saçlar süprr olmuşş devamını bekliyorum hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım benim de çok içime sindi saçım:) geliyor devamı da;)

      Sil
  2. birden annemi özledim canm benmçok gsel olmşn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım ya ben de çok özlüyorum...

      Sil
  3. :) cok guzeel olmussun kı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım. çok mutlu oldum ki:)))

      Sil
  4. Çok beklettin bizi canım :))
    Çok güzle olmuşsunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hep aklım blogtaydı bir türlü evde oturamadım ki:)))
      neyse döndüm ama;) Bir de sağol tatlım:)))

      Sil
  5. owww süper olmuş canım saçlar makyajda öyle kezaaaa bayıldım bekliyorum devamını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin beğenmesine çok sevindim çok sağol tatlım ya:) geliyor sırayla;)

      Sil
  6. saçların ve makyajın harika olmuş gerçekten çok doğal duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkkkkkkkkk teşekkür ederim şekerim;)

      Sil
  7. saçına, özellikle tokalara bayıldım..
    hadi diğer postu görelim artık.. meraklandım iyice;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ya:) Diğer postlar da geliyor merak etme;)

      Sil
  8. Çok güzel olmuşsun, saç, makyaj harika :) Be nseni İstanbul'da yaşıyorsun sanıyordum, demek evlenip Ankara'ya gittin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yaa artık Ankaralı da oldum. Bir İstanbul bir Ankara arasında gidip geliyorum evlendiğimden beri:)

      Sil
    2. Begüm'le yer değiştirdik biz ^_^

      Sil
    3. Ahahha evet nüfus dengesi bozulmasın diye :D

      Sil
  9. canım çok güzel olmuşsun saçlar da pek havalı :) ama ben asıl profil fotoğrafına bayıldım , 41 kere maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerim;) Profil fotosu düğün günü kuaförde çekilenlerden onları da yayınlayacağım sırasıyla inşallah:) saçımda işte düğün günü öyle küçük bir değişiklik yaptım:)

      Sil
  10. saçlar bu kadar güzel elbise nasıl merak içindeim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2