Kına Gecesi: Episode 1 :)

O gece anladım ki herkes blogu takip ediyor, Begüm Sultan muhabbeti döndü durdu:))) Bir postta hepsini anlatayım dedim olmadı fotoğraf çok olunca uzadı gitti ben de bölmeye karar verdim Season 1 Episode 1 :)))

Otel odasında hazırlık aşaması;



Ve evet bu elbiselerden pembe olanı seçmiştim gördüğünüz üzere :)

Mekanı kendim süslemek istediğimden bahsetmiştim daha önce, ee tabi bu konu da bana yardımlarını esirgemeyen kuzenim Sevtap Ablam, Özge, annelerim, sevgili Funda ve yine her zaman ki gibi sevgilime teşekkür ederim tekrar tekrar:)

Bu postta da bahsettiğim gibi masaları kırmızı balonlarla, kolonları ve diğerler yerleri bu postta bahsettiğim çikolata sepetinin tülüyle süsledik. Hepsi birbiriyle çok uyumlu oldu.






Kına tacımla, bride to be kuşağımla dağıttığım fotoğraflar da bunlar; zaten pek normal bir fotoğrafım yok nasıl dağıttıysam artık :)





Sonra sevgilim geldi pastamızı kesip kadehlerimizi kaldırdık:







Yüksek yüksek tepelere kısmı ve videolar diğer episode'larda ;))))
.

Yorumlar

  1. çok hoş. episode'larını keyifle takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun :) Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Cnm çok güzel olmuşsun,orgaznizasyonda süper görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) Hala evin her yerinden balon çıkıyor:)

      Sil
  4. Resimler çok güzel.Bir pembe hayranı olarak elbisenize bayıldım.
    Sizde çok güzel olmuşsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembeyle mercan rengi arasında kararsız kalsam da son kararım pembeden yana oldu. çok da severek giydim elbisemi:)
      teşekkür ederim;)

      Sil
  5. ne kadar uzun bi gelinmişsin yahu sen elbise de daha boylu poslu göstermiş... damat da garibim ne işim var benim burada der gibi bakıyo çocuklar duymasındaki damat berk'e de tip olarak benziyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim bloga şöyleee bi boydan fotoları koyayım da endamım görünsün:)))
      sorma zaten 2dk zor tuttuk onu orada, aynen dediğin gibi benim ne işim var deyip durdu:)
      evet genelde insanlar benzetiyorlar gerçi düğün fotolarını görünce benzetmesin...

      Sil
  6. diğer episotları merakla bekliyoruz...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç sezon yapayım diyorum, her yıl bir organizasyon mu yapsam :)

      Sil
  7. canım çok hoş olmuş saçın falan,2.episode beklenmede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın da season 1 episode 2 aynı saatte bu kanalda ;)

      Sil
  8. merhabalar:):):)
    harika olmuşsun tatlım...
    hayırlı olsun...
    sevgiler
    küçük bir not :
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Sağol tatlım, inceleyeceğim butiğini;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2