İşte GELİN ELDİVENİ'm



Bir azmettim başardım öyküsüdür... :)
.
Blogu takip edenler benim yana yakıla gelin eldiveni aradığımı bilirler. Bakınız: bu post :)

Kesinlikle saten olmayan, bilekte biten, fırfırlı, dantel ya da tül bir eldiven arıyordum. Ama sonra gelinliğimin dantel değil de beyaz iş olmasından dolayı dantel fikrinden de vazgeçtim. Böylece bulmak çok daha zorlaştı aramadığım yer kalmadı. 1-2 kişi özel tasarım yapabileceklerinden bahsettiler fiyatlar 120-200 TL arasında değişiyordu ki bana eldiven için çok gereksiz fiyatlar gibi geldi. Sonunda yine iş başa düştü. İnternet araştırmalarım sonucunda Üzerinde fiyonk ve boncukları olmadan bu eldieveni buldum :)




Sonra da oturdum anneciğimle üzerine beyaz kurdeleden fiyonk ve fiyonkların ortalarına da duvağımda da kullanılan kristal parlak taşlarla işleme yaptık (Burada bahsetmiştim). Böylece hepsi uyumlu oldu. Yine diyeceksiniz ki "bunların aynı taşlar olduğunu kim gördü allah aşkına..." ben de diyeceğim ki "olsun ben biliyorum ya önemli olan o" :)))


Daha önceki postta 1-2 kare fotoğraf çekiminde kullanacağımı söylemiştim, sonra gerçi benim sağım solum belli olmaz diye eklemiştim. Hakikaten belli olmuyormuş. 1-2 kare fotoğraf dışında her fotoğrafta kullandım. Fotoğrafları ekleyince daha iyi anlarsınız:) Düğünde kullanmayı düşünmüyorum demiştim. Düğünün yarısına kadar elimden çıkarmadım:))) Bu videoyu izleyenler de görmüşlerdir elimde zaten eldivenleri...

Yorumlar

  1. :):) ben kullanmadım eldiven hatta benim düğün postlarımı okuduysan hiçbir aksesuar kullanmadım diyebiliriz ay ne cahilmişim keşke aklıma gelseydi aksesuarın dibine vururdum en azından çekimde... neyse sözün özü ben beğendim ve dediğin gibi sen biliyorsun ya aynı olduklarını gerisi önemli değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğü postlarını bilmez miyim kuzum ben bugünlere sizin postlarınızı okuyarak geldim ;)

      Sil
  2. Çok şirinmiş :)
    Evleneceğim zaman ayrıntılara çok dıkkat etmem gerek. Bende severim cunku boyle ayrıntıları :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım :) zaten işin en zevkli kısmı detaylar bence de...

      Sil
  3. çok şıkmış canım aradığına uğraştığına değmiş, senin içine sinsin istediğin gibi olsun gerisi kimseyi ilgilendirmez bilmeseler de olur:D bak ne kadar sevmişsin ki elinden çıkarmamışsın, sevilmeyecek gibi değil hani çok kibar çok zarif çok şık duruyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm:) çok sevdim onları bir de takı takılırken de çok rahat oldu onların olması :)

      Sil
  4. amanın ne hoş ne tatlı ne kadan şık ne kadan güzel :)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim daha güzellerini sen de görürüz inşallah:)

      Sil
  5. çok şık bir eldiven o kadar araştırdığına değmiş :)) süslemeyi de tam kararında yapmışsınız çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim:) süsleme de annem saolsun;)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. merhaba begüm,

    eldivenini nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; ben eldivenimi yurtdışından alıp üzerini kendim süsledim. Ama bir süre sonra web sitemizde satışa çıkarmayı planlıyoruz.

      http://vanilyadizayn.com

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1