Uğur Böcekli Kına Çikolatalarım


Cuma yine bir Eminönü çıkarması yaptım. Gitmediğim 1-2 haftacık içinde benden habersiz piyasaya neler sürmüşler diye bir kolaçan edeyim dedim. Yine tül, boncuk doldurup çantama döndüm:)

Sevgili Merve'nin blogu Mimarın Renklerin'de gördüğüm şişe ve sepet süslemesi ne zamandır aklımdaydı. Kına çikolatalarım için ben de ondan esinlenip bir sepet ve şişe hazırladım. Şişe için henüz kararımı vermedim kolonya ya da gül suyu düşünüyorum. Benim kına gecem bayramın 2. gününe denk geldiği için çikolata ikram etmek istedim konuklara.
.


Gelelim bu sepetin yapım macerasına; kendisi bize uzun yıllar hizmet etmiş bir ekmek sepetiydi. Eskiyip yıpranmış olmasından dolayı annem onu tam çöpe atıyordu ki, hayırrrr diyerek onu bu çöplüğe düşmekten kurtardım, ekmek sepeti olarak yıllarca çalıştığı bu dünyanın içinden çektim çıkardım onu. Artık daha statülü bir işi var o bir çikolata sepeti:)


Mercan rengi tüllerle kapladım her ikisini de üzerilerine de pembe nazar boncukları ekledim. Evde var olan inciler ve çiçeklerle süsledim. Sap kısmı ise ben mini mini minicikken bana alınan bir elbisenin incili tacılıydı işte onun için de kısmet bugüneymiş :P



Bir deeeeeeeeeeeeeeee cuma günü sonunda kına çikolatalarıma karar verdim. Görünce işte bunlar dediğim şirin mi şirin mi çikolatalarım oldu. Hem de kına kutularında kullandığım uğur böceklerimle de çok uyumlu oldular:)))



Ayyyyyyyyyyy ben bunları yerimmmmmm...
Gerçi zaten yiyeceğiz de olsun:)))

Uğur böcekli çikolatalardan satın almak için, www.vanilyadizayn.com

Yorumlar

  1. ayyyy çok güzellermişşş o_O bir tane de benim için ye lütfen ^_^ bol bol uğur getirsin inşallah hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri ye dese diye bekliyorum zaten ahahaha:)) Teşekkür ederim şekerim benim;)

      Sil
  2. çok güzeller tatlım senınle eminonune gtmek istedim çook:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel şekerim sen buraya ben seninle giderim:) Zaten 4 yıl orada okudum, bir de üstüne bu hazırlık dönemi gelince bütün toptancıları, esnafı tanıyorum artık:)))

      Sil
  3. manyak seni:)
    süsleme çok güzel btanemmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımmm:) Ya düğüne kadar her gün yeni bir şey bulucaz böyle giderse biri bizi durdursunnnn:)))

      Sil
  4. Begüm çok güzel olmuş sepet: ) Uğur böcüklerine de bayıldım: ) Sana bol şans getirsinler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım onlara:) teşekkür ederim getirirler inşallah;)

      Sil
  5. çikolatalar nereden kuzum çook tatlılar ve süper fikir!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Begüm'cüm, yine seçimin harika, sepette çok güzel olmuş. Bayıldım ben uğur böcekli çikolatalarına.

    YanıtlaSil
  7. ayy bunlar harikaaa bir kez daha düğün yapmak istiyorum beeennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapalım şekerim sana bir düğün daha nikah tazelersiniz:)

      Sil
  8. Begüm'cüm harika bir iş çıkarmışsın enfes olmuş sunum :) Tebrik ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sayende;)

      Sil
  9. cokkk güzel ya insan yemeye kiyamaz :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ikram etmeye kıyamayacağım sanırım:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1