Muhteşem Kına: Begüm Sultan :)

Muhteşem diye başlık attım ama inşallah güzel olur kına gecem. Kına gecesinde giyeceğim ilk elbiseyle ilgili ipucu vermiştim burada, ayakkabı ve clutch'tan da bahsetmiştim burada. O zaman ikinci elbisemden de bahsedeyim. 
.
Haliyle yine onun fotoğrafını yayınlamayacağım ama hangi iki elbisenin karışımı olduğunu söyleyebilirim. Muhteşem yüzyılın tek bir bölümünü bile izlememiş olan ben kıyafetler için internette uzunnnn bir araştırma yaparken Hürrem Sultan'ın kırmızı bir kıyafetiyle, Hatice Sultan'ın kırmızı gelinliğini beğenince ortaya ikisinin karışımı biraz daha sadeleştirilmiş güzel bir kıyafet çıktı. 






Bu elbise; gelinliğimi çok önceden, kışın seçmiş olmama karşı ondan da önce dikildi hazırlandı. Elbise dikilip bittikten sonra annem üzerine tel kırma işleyerek çok çok daha güzel bir hale getirdi. 

Kıyafete uygun bir hürrem tacı buldum. Onun da fotoğrafını çekip ekleyeceğim bloga. Elbiseyi giyip tacı da takınca artık bütün gece Begüm Sultan tadında dolanırım ortada:)

Yorumlar

  1. kehehe costume party tadında... hadi bakalım, bitince fotoğrafları paylaşmalısın ama! bi de bi de tel kırma yapabilen bi annesi olması insanın!!

    deniz: anne bak bu elbise süpermiş
    annem: mmm...
    deniz: patronu da var...
    annem: mmm...
    deniz: bana diksene?
    annem: kızım kolay bişey mi dikiş dikmek sanıyorsun?

    sonuç: deniz herşeyi kendisi öğrenir... (ve evet bildiğin kolaymış :D )

    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha:D

      Ben çok şanslıyım o zaman bu konuda annem herşeyime yetişir, herşey de elinden... Bana bu hazırlıklar konusunda çok yardım ediyor. Ee armut dibine düşermiş misali ben de biraz ona çekmişim işte;)))

      Sil
  2. canım hayırlı olsun şimdiden,en güzel en tatlı telaşlar bunlar,ama annene daraltma payınıda hatırlat,gelinliğe kadar daha daha zayıflayacaksın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım:)
      Ben ölçüsü değişmeyen bir gelinim sanırım o nedenle sorun olmaz:)

      Sil
  3. ayyy tam sultan olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo yeni gelin yorum da mı yazarmış:))) Sen evlendin kurtuldun biz hala uğraşıyoruz buralarda gördüğün gibi:)))

      Sil
  4. canım bende bunu kaydedip kınamda giymek üzere belirlemiştim çok güzel olmuştur eminim güle güle giy bizimle de paylaş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:)Güzel oldu ama bakalım tabi fotoğrafları koyunca sizin fikirleriniz neler olacak;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları