Kına Tacı'm / Taçlarımız

O kadar çok detay var ki taçlar da ne zamandır post yapılmayı bekliyordu. Öncelikle kendi tacımdan bahsedeyim. Şimdi haliyle gelin olarak kendimi kayırmadım desem yalan olur. Benim tacım bildiğiniz kısa bir gelin duvağı oldu çıktı. 
.


Artık eminönündeki toptancılarla samimiyeti ilerlettiğimizden tülleri bedava getirdim:) Kendi tacımdaki swarovskiler de yine swarovskilerin satıldığı toptancılardan geçen yıl alınmıştı gözüm ne açsa, ne kadar almışım düşünün hala kullanıyorum bitmedi:)))




Bunlar da kızlar için hazırladığım taçlar. Yarısını pembe yarısını beyaz hazırladık. Bu arada tüller yine beleş:) taçlarında 12 tanesini 2.5 TL'ye aldım:))) Ekonomi okumuştum ikinci bir dal olarak ama şu hazırlıklar sırasında hem masterını hem doktorasını yaptım yani:) Çiçeklerin de paketi 5 TL içinde 144 adet var. Daha önceki postlarda görmüşsünüzdür çikolata sepeti (bakmak isteyenler için buradan) için de kullandım çiçekleri hala da varlar...


Kızlar taçlarınız hazır;)

Yorumlar

  1. seninkine bayıldım adaşım :)))) çok şık duruyor içim açıldı :) kızların ki de harika :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol adaşım sen evlenirken sana da yaparız;)

      Sil
  2. yuh ne ucuz kuzm yaa çok gsel olmşlar ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuzum baya beleşe geldi sayılırlar:)

      Sil
  3. harikaa :) valla çok uyguna gelmiş ama ben beceremem heralde, hazırları satılıyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazırları satılıyor, ben emin önünden 10 tanesini 15 liraya aldım, benimkileri de eklerim bloguma az kaldı kınaya :) ayrıca tanesi 2 liradan incililer ve taşlılar da var 5'er tane de öyle aldım ben.

      Sil
    2. Evet şekerim satılıyor hazırları Ayça fiyatlarını yazmış hatta;) Ben tabi yine kendim yapıcam diye tutturdum da o yüzden:)))

      Sil
    3. Canım ben bunlardan olmasın kınamda diye düşünüyordum çünkü ayrı kına gecem olmayacak ilk düğünün sonunda olacak diye :) ama çok yakın arkadaşımı evlendirdik benden önce, annem görünce Ayça n'olur sen de al dedi :) son anda vakit kalmadı yani, yoksa yapardım kesin ben de. senle ben bi bakıp "e ben bunu yaparımkiiii" diyen tiplerdeniz :)

      Sil
    4. Birşeyi de hazır almış ol boşver benim zamanım çoktu da yaptım zaten şekerim;)

      Sil
  4. tacın çok şık olmuş canım..

    YanıtlaSil
  5. mükemmel olmuşlarki ^_^ ben taçlarımı hazır aldım yarın öbür paylasırım toplucana kına hazırlıklarımı , 1 haftadan az kaldı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkine yakında saatleri sayarız kuzum:)
      Ben de baya rahatladım aslında evi tuttuk pazar günü:))

      Sil
    2. Oyy ev tutulduysa tamamdır :) Benim evden çıkasım gelmiyordu valla ilk gittiğimde :) bir de ben Ankara'dayken tutuldu ev ben görmeden (ama hiç endişenlenmedim çünkü hakan'ın zevkine cok guvenıyordum :) ) Bi gittim ki ev boyanmış, temizlenmiş , yerleşmiş :) ohhh

      Sil
    3. Bizimki de hızlı oldu aslında 1 gün içinde tuttuk evi eşyalar da tamam zaten yakında eve gelecek çok huzurluyum o yüzden:)sen hazıra konmuşsun ohhh;))

      Sil
  6. Bu arada senin tacının tülü benim gelinliğimin iç tülüne benziyor :) simlerden puantiyeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görücez yakında gelinliğini canım ;)

      Sil
  7. şu günlerde kara kara kına gecesi masraflarını düşünüyorum. senin postların biraz olsun içime su serpiyor. malesef ki istanbulda yaşamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de şansım aslında toptancıları ve ithalatçıları tanıyor olmam oldu sanırım gerçi bunu düğünden sonra iş olarak da böylece avantaja çevirdim:) Biraz kendi emeğin biraz da fazlaca araştırma yaparak daha küçük bütçelerle de güzel şeyler çıkabilir bence ortaya;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2