Kına Gecesi Mekanı

"Kına gecesi için hiç küçük çapta bir mekan bulamıyorum nerede olacak bu yaaa..." diye dert yanarken öğretmen olduğum en son aklıma geldi. Zaten bu mesleği hiç benimsemedim ilk günden beri buradan da belli sanırım:) Neyse burnumun dibindeki Ataşehir Zübeyde Hanım Öğretmenevi ile gittim görüştüm anlaştım:)))

Önce bu kına, servis çıkmasına gerek yok desek de yine herkese küçük bir menü çıkarmaya karar verdik. Yine gerek yok dediysek de sonra pasta da çıkarmaya da karar verdik. Bunun sonu yok anlayacağınız ben 1-2 fotoğrafını paylaşayım mekanın en iyisi sizinle;






Kızlarrrrrrrrrrrrrr çok eğleneceğizzzzzzzzzzzzzzzz:))))))))))
.


Yorumlar

  1. Çok güzel bir mekanmış cnm:)hayırlı olsun şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. hayırlı olsun heyecanlı bir blog sahibesiyle karşı karşıyayız rüya gibi bir gün seni bekliyor keyfini çıkar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bol aksiyonlu bir süreç:)
      inşallah rüya gibi olur çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. HAYIRLI OLSUN,bloğunu yeni keşfettim...harika postlar var...takipdeyimmm...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:)
      Beğenmene çok sevindim:))

      Sil
  4. Geçerken hep gördüğüm bir yerdi ama öyle bir bahçesi olduğunu tahmin etmiyordum. Güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğretmen olarak bilmiyordum hem de aklıma en son orası geldi:)))

      Sil
  5. mekan çok hoş canım, herşey gönlünce olacaktır, süper keyifli saatler geçireceğinize eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:) valla şu evin hazırlık süreci bitsin de ondan sonra herşey keyifli olacak zaten:)

      Sil
  6. Fiyatları konusunda bilgi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. Fiyatlar hakkında bilgi alablir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmen indirmi yapılınca 100 kişilik servis 1400 liraya geldi canım tabi fotoğraf video müzik ekstra. Öğretmen indirmi olan biri için bence piyasadaki en ucuz fiyat...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1