Gelin Tshirt'ü

Artık yine ben yaptım dememe gerek kalmadı sanırım. Biri beni durdurmadığı sürece de duramayacağım:) Bu tshirtleri internette aradım taradım ama bir türlü tam olarak içime sinmedi. Beğendiğim, diğerlerine göre nispeten daha iyi olan tshirt ise 32.5TL idi ki bu kadar piyasa araştırması yapan benim için tshirtün ederinin bu olmadığını bilmek hiççççç de zor olmadı. 
.
O zaman napıldı. Erenköy sosyete pazarından  4TL' ye bir tshirt alındı ve başka hiçççç bir masraf yapılmadan işte bu tshirt ortaya çıktı. Sevgilim çok şanslı benimle evlendiği için :P (tabi bunu bir de ona sormak lazım ama cevabı halka açıklamasak daha iyi olur:))


Yapılış aşamasını adım adım anlatmak gerekirse; öncelikle internette bulduğum bir resmin çıktığını alıp daha sonra üzerine kendi çizimimle eklemeler yaparak tshirte karbon kağıdıyla çizdim.


Daha sonra, doğrusu kumaş boya olması ama evde bulamadığım için akrilik boya ile renklendirme başladım.





Boyama işleminin bu aşamasından sonra evde bulduğum artan kumaşlarla bütün figürlerinin üzerlerine, boyananlar da dahil kumaş parçaları kesip, bu aşamada annem devreye girdi ve onları dikti. Ellerine de kurdele ve boncuktan çiçek buketleri yapıp diktim.

En son olarak da gelinin gelinliği ve duvağı için kullandığımız dantelden tshirtün yaka kısmına da diktik ve düğün günü kuaförde giyeceğim gelin tshirtüm hazır olduuu:)


Bu arada kuaförümle konuşurken de aynı şeyi özellikle vurguladı o gün beyaz ve straplez birşey giymek önemli, hem makyajın renklerini doğru yansıtması hem de vücut makyajı açısından. Aklınızda bulunsun;)


Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ayrıca yapım aşamaları için de teşekkürler. Fiyat açısından seninle aynı şeyi düşünüyordum, becerebilir miyim bilmiyorum ama bir denerim artık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdi senin postunu okuyordum canım:)
      Bence dene o kadar da zorlanacağını sanmıyorum aslında baskı da yaptırabilirsin bulduğun resmi tshirte ben biraz uğraşayım istedim. Baskı yaptırsan da ozalitçide yine de çok daha ucuza çıkar;)

      Sil
  2. merhaba çok güzell olmuş elinize sağlık ;) blogunuzun üyesiyim bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://www.bensukaya.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldin canım;)

      Sil
  3. harikasn begüm ellerine sağlık çok gsel olmşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum giyeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum:))

      Sil
  4. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş tshirt'ün, bayıldım :)) ellerine sağlık! eminim büyük bir zevkle taşıyacaksın tüm yaptıklarını :)) şimdiden mutluluklar dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım valla o kadar çok şey yapıyorum hangi birini taşıyacağım ben de bilemiyorum artık:)

      Sil
  6. Allahım ya, neler yapmıssın, delı kız : )

    Çok güzel olmuş ama. Gülümseyerek giyip, gonlune gore yaptırırsın ıns makyajını sacını: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah en zevkli kısım da orası bence saç makyaj. hep sevmişim kuaförde geçirdiğim anları:)

      Sil
  7. Bakmıyorum , bakmıyorum. bana ne ya görmedim ben bu güzelliği , kapadımki gözlerimi >_<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) düğününe vakit olsaydı sana da yapardım kuzum ya...

      Sil
    2. canım ya benim gelin tshirtü yapasım da alasım da gelmedi hiç. ama hiç hazırlık yapmadım mı, tabiki yaptım :) üzerinde kelebekler uçuşan omuzları fırfırlı gibi, sırtında hafif dekoltesi olan, görür görmez sevdiğim bir tshirti alıp o an için sakladım :) ama böylesini de hiç görmedim ki yaaa o_O bayıldım buna, güle oynaya giy inşallah :)

      Sil
  8. Becerikli hatunsun vesselam :) Ellerine sağlık canım,süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerimmm;) Giyip fotoğraf çektirmek istiyorum artık :))

      Sil
  9. gerçekten çok güzel olmuş....
    fikrine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım ;) sevgiler...

      Sil
  10. Canım benim yoğunluktan dolayı kaçırdığım tüm postlarını okudum. Hazırlıklar harika olmuş. Tshirt'üne bayıldım. Kınaların, tacın, çikolataların herşeyin çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım takip edilmek güzel:))
      Hazırlıklar tam gaz devam ediyor. Diğerlerini de yavaş yavaş yayınlarım:)

      Sil
  11. Senin şu hazırlıklarına bayılıyorum ben...

    Okudukça hayran kalıyorum sana... Ellerine sağlık.


    Kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım ya:)))
      Beğenilmek çok güzel:)
      Ben içimden nasıl geliyorsa öyle yapıyorum onları paylaşıyorum...

      Sil
  12. sen neler neler yaratıyorsun böyle maaşalah sana :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerim ya:) seninkine de yapar yollarım ben;)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş eline sağlık;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2