Begüm Sultan Tacı :)

Kına için Hürrem Sultan kıyafeti diktirince (kıyafetimden burada bahsetmiştim) Hürem Tacı almak da farz oldu haliyle. Kına gecesinde klasik bindallı ve başlık tercih etmedim ben. Hürrem tacı için de haliyle yine Eminönüne başvurdum. Yine çok çok uygun bir fiyata aradığım gibi bir taç buldum. 

Bakır rengi üzerine kırmızı beyaz ve yeşil taşları var tacımın...



Artık o gece düşünün bendeki sultan egosunun tavan yapmasını :)))


Sultanın tacı olur da kolyesi, küpesi olmaz mı:) Onları da aynı mağazadan buldum yine bakır rengi üzerinde renkli taşlardan meydana gelmiş...


Begüm Sultan, kına gecesine hazır:))) 
.
Kına ilgili başka detaylar da var, onları da sırasıyla yayınlayacağım;)

Yorumlar

  1. pek güzel olmuş hepsi sanada cok yakısıcak :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:) Şimdilik evde takıp takıp dolaşıyorum:))))

      Sil
  2. Bende kınamda aynı taktıgı uyguladımm (; ve gayette basarılı oldu. kesınlıkle sultan sen olucaksın ve guzel olucaksın. Mutluluklarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah güzel olur her şey:) artık o gün gelse de görsek:)

      Sil
  3. çooook beğendim.. ben de istiyorum ;PpPp
    kıyafetini şimdi daha çok merak etmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha sana da alalım:))
      Her şeyimi kamuoyuna beyan ediyorum zaten gizli saklı sürpriz birşeyim kalmadı. Bir gelinlik bir de kına elbiselerim var zaten göstermediğim. Ama birşeyi fark ettim nişanda her şeyi köşe bucak saklamıştım son ana kadar, bu sefer hepsini blog sayesinde paylaştım ama millet daha bir heyecanla bekliyor şimdi düğünü:) ilginç valla:)))

      Sil
  4. oww tam sultan olmuşsun ama bende olucam :D benimde şu takıyorlar ya yarım onlardan olacak :D çook güzeller tatlımm maşallahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım;) çok eğlenieceğiz ben daha şimdiden eğleniyorum ya:)))

      Sil
  5. Takılar ve tac çok güzel.Kınanın sultanınada bunlar yakışır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım;)

      Sil
  6. tacına bayıldım. süper. yakında Ankaralı olacakmışsın. sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim için biraz zor olacak ama Ankaralı olucam:)

      Sil
  7. Sultan Tacı çok şık gözüküyor :-) Blogunu genel olarak çok beğendim bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum bana geri dönersen eğer çok sevinirim! Mail adresim: eylul@indirimlr.com

    Sevgiler,
    Eylül Çeviker
    İndirimlr Sitesi

    YanıtlaSil
  8. eminonunde nereden bunları buluyorsun? bir arkadaşım için ben de gidip almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. eminonunde nerede buluyorsun bunları? ben de bir arkadaşım için almak istiyorum.
    dükkan isimleri, yerleri paylaşabilir misin?
    Teşekkürler,
    ps: çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Eminönünde marputçularda ve daha birçok handa var aslında ama en kolay bulanabilecek yer esmer bijuteriden yukarı doğru çıkarken oradaki dükkanlara bakmak olabilir...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1