Kına Şablonu Sticker

Eline kına yakılmasından benim gibi pek haz etmeyen, zaten o şekilsiz şemalsiz şeyin nesini seviyorlar da süslenmek için yıllarca kullanmışlar diyenlerdenseniz; işte tam yerine geldiniz, bu ürün sizin için ayağınıza kadar getirildi:P

Madem kına yakmadan kına gecesi olmaz bari dedim şekli bir şeye benzesin de oradan yırtayım. Kına şablonunu internette daha önce görmüştüm ama kesin Eminönünde vardır dedim yanılmadım. Hatta 1 TL'ye evet evet yanlış duymadınız 1TL'ye aldım.
.
Şimdi bu şablon sticker şeklinde; açıp elinize yapıştırıyorsunuz. Tabi bu aslında hint kınası şablonu olduğu için maşallah oymuşlar kakmışlar döktürmüşler de ben tabi bunu kesip avucun içindeki büyük çiçeği kullanacağım.



Bu arada kınada benim de bir şeklim olsun diyenler için söyleyeyim; başka desenleri, şekilleri de mevcuttu.


Yorumlar

  1. Bende hiç sevmiyorum kınayı begümcüm,yakıldı hemen lavaboya çıkıp yıkadım,hiç tutmadı.Arkadaşlarımın hepsi yaktı bol bol :) Çiçek şablonunu kullanman güzel olur gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım şekercim bir de böyle deniyelim belki daha şirin görünür gözüme:)

      Sil
  2. Bende kına sevmeyenlerdenim. Özellikle kokusunu...

    Şablonu kendim yapıp omuzuma veya elime dövme gibi yapıyordum. Ama hazır şablon almak çok zevkli olacak. Paylaştığın için teşekkür ederim. Öğrenmek iyi oldu :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu da ayrı bir dert... Nişanlım da bir haftada çıkar di mi diye soruyor:) en azından şekli biraz güzel olur diye umuyorum canım.

      Sil
  3. Yaaaa çok güzeller sana çok yakışır ;))))) bende istiyorum seneye ;)



    Begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirde bulamazsan ben sana yollarım merak etme sen şekerim;)))

      Sil
  4. Begüm bu kadar da inceleme, araştırma... Ama şablon ortasındaki çiçek güzel bence: =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duramıyorum ben arızalıyım:)))) birazdan da çıkıp eminönüne gideceğim bir piyasayı kolaçan edeyim ne var ne yok diye:)))

      Sil
  5. begümcüm sen aynı benim gibisin:) o böle olmasın şu klasik olmasın şu değişik olsun diye diye kafayı yiyorum bende:) çiçek çok güzel olur canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yeni yeni fikirlerle döndüm Eminönü semalarından canım:) yakında bloga eklerim;)

      Sil
  6. bende bu şablonlardan almıştım ve ortasını kullanmıştım. ergonomik değiller ele tam oturmuyorlar.. ama kınada kullanmadım ben. çünkü şeklin tutması için eli hiç oynatmamak gerekiyo eh gerdan kırarken mümkün değil:) adet yerini bulsun diye normal kınayı yaktırdım ama çok tutmadan sildim... Kına bitip eve gelince hazırladığım hint kınasını yaktım elime şablon kullanarak çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım bi deneme yaparız zaten tek elime yaktırcam baktım olmadı diğer kalan tekiyle senin yöntemi denerim şekerim;)

      Sil
  7. begumcum bende düğün hazırlıkları yapıyorum ınşşş,blogunu ınceledım de nişanın zeytındalında olmuş bende aslında orayı düşünüyorum ama kafam cok karıştı hızmetlerı nasıl guzel mı ve herseyden once fotograf,vıdeo kalıtelerı nasıl malum genellıkle dugunlerde en buyuk sorunlardan bırı olur ya:( bılgılerndırmenı sabırsızlıkla beklıyorum cnm şimdiden tşkler ÖZLEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim hayırlısı olsun o zaman:) Biz Zeytindalın'da üst katı seçmiştik gayet yerinde olmuştu. Çünkü alt katta insanlar sütunlardan ve sahnenin yerinden dolayı daha kopuk oluyorlar olaydan. Biz menüden çok memnun kaldık hatta tüm misafirler yedi ve doydu. Videoda hiç bir anımızı kaçırmamışlardı resimde aslında onlardan aldıklarımız hangileriyle onu tam hatırlamıyorum bile çünkü o kadar çok fotoğraf var ki elimizde. Ama biz çok fazla ilgilendik olayla dk dk kimin nerde ne yapıcağını yazıp verdik. Ben organizasyonda sorun olmasın diye sık sık gidip detayları görüştüm. Çünkü takıntılı bir tipim:)) O nedenle bize ekstra sundukları şeyler de oldu. Valla biz bir problem yaşamadık. Her istediğimiz tam olarak yapılmıştı. Yine sormak istediğin birşey olursa her zaman sorabilirsin canım.

      Sil
  8. yaratıcı fikir :)
    bende sevmem kına falan madem kına gecesi olucak böyle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de böylesini deneyelim di mi ama :)

      Sil
  9. begümcüm cevabın için teşekkÜr ederim cnm,artık zeytindalına gitmek farz oldu :) ÖZLEM

    YanıtlaSil
  10. Harika bir fikir doğrusu, desenleride güzelmiş..haklısın aslında kınanında bir anlamı olmalı,şekilsiz ve yuvarlak yapmaya uğraşılan eziyet bir şey haline geliyor,böyle çok güzel düşünmüşsün,bak şimdi ben çok pişman oldum 4 sene evvel ben de akıl edeydim ne güzel olurdu:)) demeden edemiycem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakalım nasıl olacak ben de merak ediyorum:)

      Sil
  11. woow çok ilginç gerçekten :)))
    Bende de bir kına kalemi var.
    Bildiğimiz tüp içine kına koymuşlar ucuna da kalem gibi huni yerleştirmişler sıktıkça kına yazı gibi dökülüyor :)
    Kınayı ve kokusunu sevmem bende ama tabi sünnet olduğunu da göz ardı edemem.
    Peygamberimiz çok severmiş kınayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa o da güzelmiş ya öyle bişey de olabilirdi aslında;) Bir de kokusuzu olsaydı ne güzel olurdu di mi :)))

      Sil
  12. Merhaba,
    Kına şablonunu Eminönünde nereden aldığınızı paylaşabilir misiniz? Kına malzemeleri satan yerlerde bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminönünde birçok yerde bulabilirsiniz, ben mısır çarşısı çıkışından almıştım kışın...

      Sil
  13. Merhaba,
    Bu kına şablonlarını Eminönünde kına malzemesi satan yerlerden mi aldınız?

    YanıtlaSil
  14. Bildiğin çığır açtın şu anda, yeni bir düşünme stili getirdin siyah kınayla yaptığım dövmelere, bambaşka bi perspektif kazandırdın, bakış açımı değiştirdin! Yani şimdi sen diyorsun ki, ben internetten herhangi bir figün bulup, A4 sticker'a istediğim ölçüde basıp, içini kesip cildime yapıştırarak şablon olarak kullanabileceğim. begüm, ay lav yu! :)


    http://www.decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha:))) stickerın sonucunu da söyleyeyim valla normal kına olmasına rağmen aynı şekil çıktı elime valla çok güzel oldu kınam:) sana da böyle fikir verebilmiş olmak çok güzel canım;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2