Sevgili Sevgilim İyi Ki Doğdun;)

Bu posttaki kişi ve olayların, gerçek kişi ve olaylarla bal gibi de ilgisi vardır:)

Kendisi benim süper kahramanım olur. Bir 6 Şubat sabahı saat 6'da çıktı geldi hayatıma 450km yol uzaktan sadece benimle bir günü geçirebilmek için. Bir 14 şubat sabahı da ben uyurken penceremin altında bir kırmızı gül ve hediyem ile beni bekliyordu sevgilim. Bir istiridyenin içinde kar tanesi bir kolye vardı. Benim için yazı ve kışı bir araya getirmişti sevgilim. Hayatıma getireceklerinin, hayatımda değiştireceklerinin daha sadece başlangıcı olduğu bilmeden. 
.
İyi ki doğmuşsun sevgilim, iyi ki beni bulmuşsun, seninle kimbilir daha kaç doğum günümüz olacak ben hepsini heyecanla bekliyorum. 


Doğum günün kutlu olsun sevgilimmmmmm:)))) Mutlu bir ömrümüz olsun;)




Yorumlar

  1. nice mutlu yıllara canım beraber:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bir şey değil Aşkım benim :D

      Sil
  3. wuuuu romatik enişte:)
    tatlım nice yıllara beraber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok romantiktir benim sevgilim ya şanslıyım:) tahtaya vuralım aman nazar değmesin;)
      Çok sağol şekerim;)

      Sil
  4. Birlikte nice nice mutlu sağlıklı doğum günleri kutlayın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım böyle kırış kırış olmuş halimizle bile mumları beraber üfleriz. Gerçi ben kırışmam tabi taş gibi kalırım yine de

      Sil
  5. Romantik :)) beraber nice yıllarınız olsun, sevginiz daim olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah hepimizin canım benim:))

      Sil
  6. nice yıllara.. mutlulugunuz ömür boyu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm:) inşallah öyle olur:))

      Sil
  7. İyi ki doğmuş öyleyse :)
    ALLAH ayırmasın, bir ömür huzurlu mutluluklar dilerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki doğmuş ne iyi etmiş:)))
      Amin inşallah herkesle sevdiğiyle bir ömür geçirsin;)

      Sil
  8. Cok yakisiyorsunuz masallah. Bizim dugun gecesi de sevgilim dogum gunu çucusu olcakk :)) Tugba ozerkin dogum gunun kutlu olsun sarkısını dusunuyorum surpriz olarak ... Allah mesut bahtiyar etsin herkesi (içinde biz de olalım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel olacak o zaman çifte kutlama desene:) Enişteye sürpriz de hazırmış valla daha ne olsun;)
      Çok mutlu olun siz de inşallah, Allah bir ömür boyu ayırmasın...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1