PHOTOGRAPHİA / Nişan Fotoğraflarımız

Profesyonel fotoğraf çekimimizden kareler paylaşacağımdan daha önceki nişan postumda bahsetmiştim. 

İşte bu fotoğraf çekimi için öncelikle Esra Pozan, Oktay Bingöl gibi fotoğraflarını çok beğendiğimiz kişilerden teklif aldık ama düğün için de böyle bir çekim düşündüğümüz için farklı bir şey arayışına girdik. Dış mekan fotoğraf çekimi istediğimiz için bu doğrultuda araştırma yaptık ve Photographia'yı bulduk. 

Photographia'nın yeri Erenköy'de ve fotoğraflarda muhteşem güzel çıkan bir bahçesi var. İşte çekimler bu bahçede yapılıyor. Buradan Photographia'nın diğer fotoğrafları da inceleyebilirsiniz.

Nişan için daha küçük paketleri de var ama yok biz çok fotoğraf istiyoruz derseniz düğün paketi gibi de bir paket satın alabilirsiniz. Biz ahşap albüm içinde bir nişan paketi satın aldık. 
.
Çekimleri yapan Ercüment ve Emre Bey'de çok konuşkan insanlar ve bir çok konu da yardımcı olabilecek tüyolar veriyorlar. Hatta bana gelinliğim konusunda bile fikir vermiştiler:)

Veeeeeeeeeee işte o fotoğraflardan birkaçı: (bunlar albümdeki fotoğraflardan tarattıklarımız o nedenle çok net olamayabilirler ama size de fikir vermesi açısından paylaşıyorum:))













Herkese mutluluklar:)))

Yorumlar

  1. Fotoğraflar süper çok çok güzel çıkmışsınız allah tamamına erdirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum beğenilince çok teşekkür ederim:)
      amin inşallah :)

      Sil
  2. Çook güzel fotoğraflar..Süper çıkmışsınız :) Ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün fotoğraflarımız da inşallah bu kadar güzel olur:)
      Teşekkürler size de Rüya'yla uzun ve mutlu bir ömür diliyorum:)

      Sil
  3. çok farklı çok güzel Begümcüm tekrar mutluluklar;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım ya:) Arka arkaya evleneceğiz sanırım seninle;)

      Sil
  4. aynen tatlım benden birazcık öndesin:)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel olmus canım, çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. çok yakışıyorsunuz birbirinize maşallah allah tamamına erdirsin :D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkk teşekkür ederiz canım:)

      Sil
  7. Bu fotograf studyosunu bekarken kesfetmistim bende. Gercekten Ercument bey ve ekibi tek kelime ile harika is cikariyorlar. Dugun fotolarimi ve oglumun 1 yas studyo fotolarinida burda cektirdim. Eminim dugun fotolarinizda nisan fotolariniz kadar guzel cikacaktir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de gerçekten çok memnun kaldık hem Emre Beyden hem de Ercüment Beyden. Ama düğün fotoğraflarımız için farklı bir konsept düşündük, bir de farklı bir bakış açısı olsun istedik o nedenle Oktay Bingöl'le çalışmaya karar verdik bu sefer... Yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil
  8. imrendim resmeeen:)
    biz yüzükleri evde takacağız aile arasında.. hiç fotoğrafcı düşünmemiştim ama şimdi senin bu güzel fotoları göründe acaba ben de mi böyle bişey yapsam ddm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar tabi benim taratıp eklediklerim olduğu için aslında burada çok da iyi durmuyor ama benim tavsiyem yüzükleri evde taksanız da bence bi 2 saat zaman ayırıp dışarı da bir fotoğraf çekimi yaptırın derim ;) Çok güzel birer anı olarak kalıyor zaten elinde bütün bunlar bittikten sonra tek kalan fotoğraflar bu tarz çekimler güzel oluyor....

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1