PAŞABAHÇE Turumuz

Sevgilimle bir İstinye Park gezimiz sırasında Paşabahçe mağazasına da uğradık. Gördüm ki English Home'dan sonra Paşabahçe'nin de dört bir yanını yavaş yavaş beyaz ferforje ve metal ürünler sarmış. Hatta bazı ürünler birebir English Home'u anımsattı. Mesela daha önce bu postumda aldığımdan bahsettiğim fenerlerin benzerleri orada da vardı ama fiyatları biraz daha yüksekti.
.
Bu benim Bobbidi Bibbidi'nin blogunda görüp çok beğendiğim ve hemen aldığımız beyaz çiçekli metal peçeteliğimiz:



Ferforje gazetelikler de yine bayağı bir benzer modeldeydi.




Bunlar da beğendiğimiz ama alıp almamakta kararsız kaldığımız tealightlıklar:))

Alsak mı ki acaba??? :)))



Aaa bir de az kalsın unutuyordum deli gib her yerde aradığım dekorasyonda son zamanlarda moda olan kuş kafeslerinde de vardı ama sanki daha güzelini bulabilirim diye düşünüyorum. Sanki biraz da gereksiz pahalıydı bazıları gibi geldi.


Beyaz kuş kafesi gören duyan bilen varsa haber verebilirse çokkkk sevinirim :D


Yorumlar

  1. bence alsaydın, istanbul konsepti olan güzel. Gurbet de istanbul özlemini bir nebze iyi gelirdi canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ataşehirde evimin yakınında büyük bir paşabahçe mağazası var bir de oraya göz atayım hem bunlara bakarım hem de belki başka ürünler vardır:)
      İstanbul özlemim çok uzun sürmez diye düşünüyorum canım, haftasonları istanbulda oluruz zaten...

      Sil
  2. Peçeteliğin çok güzelmiş,güle güle kullan.Bende aynı hazırlıklarla uğraşıyorum hem zor hem zevkli :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım hoşgeldin:) Hepimize kolay gelsin o zaman;)

      Sil
  3. Beyaz kuş kafesleri eminönünde var hem de bir sürü :) çok da uyguna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oraya bakmayı düşünüyodum canım sağol ;)

      Sil
  4. hepp ama hep elime alıp bıraktığım bir peçeteliktir, güzel günlerde kullan begümcüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Ben de ne zamandır beyaz peçetelik arıyordum, insanın kendi evi olunca küçücük bir peçeteliği bile mağaza mağaza dolaşıp arayabiliyormuş anladım:)

      Sil
  5. Çok güzeller. Bayılırım şunlara ya hu.

    Hıı bu arada o kafeslerden almıştım:) Chiccy Deco Life diye bir markadan, kimi zaman markafoni de kampanyası oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım:)
      Ben de her yerde takipteyim kafesler için bakalım bulucam bir yerde inanıyorum ben:))

      Sil
  6. Tealightlıklara bayıldım ama, ben de istiyorum. Ataşehirdeki o Paşabahçeyi biliyorum, ben de oradan bakayım bari, gerçi Bu Yaka bana daha yakın ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de al beraber kullanırız;) Ben de daha hiç Bu Yaka'ya gidemedim ben de bir araya oraya gideyim bari...

      Sil
  7. Hah canm anca yazabildim katışık yorum sayfalarına yazamıyorum işyerindeki pc mden... Her fırsatta pasabahcenin yolunu tutuyorum ama dedigin gibi cep yakıyor ben cok zor begeniyorum huyum kurusun.. bu pecetelikten bir tane dahamı alsam diyorum kalabalık yemek davetlerimizde iyi olurdu. Aslında paşabahcenin fabrika mağazasında daha uygunmuş ...öyle deniyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım paşabahçe son zamanlarda fiyatları iyice artırdı. Fabrika satış mağazası daha uygun oluyor genelde bence de eğer denk gelirse oraya bak derim;)

      Sil
  8. Peçeteliğin çokgüzelmiş güle güle kullan bende bi bakayım şu paşabahçeye :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2