Nişan :)

Nişanın tüm detaylarından (tam da burada) bahsettikten sonra eee artık sıra geldi nişandan kareler paylaşmaya:) Ama profesyonel fotoğraf çekiminden kareler bir sonraki postta, bizi izlemeye devam edin:)))

.


Evettt güne Mim Kuaför'de başladık;






Farklı ve modern bir ispanyol topuz tasarladı Erdal Bey.
    



        Ve diğer detaylar:


Ayakkabının altına isim yazmaya nişanda başladık, daha sağlam olsun diye :P








 Daha önce burada bahsettiğim dans dersleri sonucu ortaya çıkan dansımızdan bir kare:)







 İşte en son olarak kocaman ailemiz:))))




Yorumlar

  1. Mutluluğunuz daim olsun ...
    Herşeyinle harika olmuşsun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım;)
      Mutlu mu oldum ne :)))

      Sil
  2. Canım benim ne kadar tatlı ve güzel olmuşsun öyle :)
    Elbisen harika..

    Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    Nişanda haberim olmadı ama düğünde o ayakkabının altına ilk Fulya yazıosun sölim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım:)))

      Zaten düğün için Ağustosta isim listesi yapacağım unuttuğum olmasın diye seni de eklerim canım merak etme;)
      Bu arada nişanda uğurlu geldi gerçekten isimleri silinenler şimdi nişanlı:)))

      Sil
  3. elbise çok hoş.sende çok iyi taşımışsın.mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbisemi giymeye doyamadım zaten hala dolabı açıp açıp bakıyorum:))) teşekkür ederim...

      Sil
  4. herşey harika ve kusursuz görünüyor, elbisene bayıldım sana çok yakışmış, mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım darısı senin nişanın başına artık;)

      Sil
  5. çok güzel olmuşsun canım.allah tamamına erdirsin<3

    YanıtlaSil
  6. Herşey çok güzel olmuş :) Elbisene bayıldım,sana da çok yakışmış :) Darısı düğüne..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin inşallah:)
      Ben de şimdi bloguna baktım da kızını gördüm maşallah o nasıl güzel ve tatlı bir kız Allah bağışlasın:) Nazar değmesin...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2