GELİN AYAKKABIM

Ben gelinliğin altına beyaz ayakkabı sevmeyenlerdenim. Gelinliğimin romantik bir tarzı olduğu için de çok canlı renkte bir ayakkabı olmasını istemedim, pudra pembesinde karar kıldım. 


Tabi ben her şey bir an önce olsun diyen biri olduğum için ayakkabımı da 9 ay önce aldım:) Şimdi başucumdaki dolapta duruyor açıp açıp bakıyorum:) Ya ben artık onları giymek istiyorum ama giyemiyorum.

.
Ayakkabıları Bağdat Caddesinde VG Shoes'un vitrininde görmüş beğenmiştim. Sonra gelinliğim için ayakkabımın rengine karar verince almaya karar verdim. İlk baktığımda fiyatı 349.90 tl idi. Almak için daha sonra gittiğimde ayakkabının tek numarası kaldığını onun da kadıköydeki şubede benim numaram olduğunu söylediler. Tek numarası kaldığı için 180 tl'ye indirmişlerdi, çok mutlu oldum:)


Benim birtanecik sevgilim bu ayakkabıyı beğendiğimi görünce bana hemen hediye olarak aldı, canım benim ya:))) Maşallah diyelim, bir de tahtaya vuralım nazar değmesin, allah herkese böyle bir sevgili versin:)








Yorumlar

  1. gelinliğide merak ettim. ayakkabı çok orjinal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:) bir gelinliği de artık benim üzerimde görmüş olursunuz;)

      Sil
  2. ayakkabı çok hoş, rengiyle modeliyle.. merakla bekliyorum son halini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de aynı merakla bekliyorum emin ol canım :)))

      Sil
  3. ben de renkli seçtim ^^ çok guzel olacagız inşallah dugun gunumuzde, ayakkabılarımız uğurlu gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah uğur getirsin ikimize de:) seninkileri de merakla bekliyorum canım;)

      Sil
    2. benim 2 dügün var, iki çift de ayakkabı :) benim istediğim olsun diye mor, annemin istediği olsun diye kırık beyaz :) modelleri çok sade ama. seninkinin modeli çok şıkmış güle güle kullan inşallah

      Sil
    3. Ne güzel 2 düğünün olacak bana kalsa 40gün 40gece yapıcam da:) Benim de annem tam tersi renkli diye tutturmuştu. Mor da çok güzel durur ya gelinliğin altında sen de güle güle kullan canım;)

      Sil
  4. Cok guzel niyemi herzaman giyebilecegin bir ayakkabı... yemege giderken dugune giderken .. bu kadar yuksek topuk ne kadar konforlu olabilir o da var (bende bu kadar topuklu alacagım bu arada) evde ara ara prova yapmak iyi olur olası vurmalara karşı... gule gule giy canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım:)
      Ben topukluya alışkınım canım o nedenle sorun olmayacağını umuyorum. Neredeyse bu yükseklikte ayakkabılarla işe gidiyorum ve günde 12 saat dersi olan bir öğretmenim yani o 12 saat boyunca hiç oturmuyorum bayaaa bir antrenmanlıyım yani:D

      Sil
  5. Ama yeni oldugu için ayağına vurmasın o gece. bende alışkındım daha düne kadar düz giyince kramp giriyordu ayağıma. şimdide babet spordan vazgecemiyorum. Aslında topuklu ayakkabıyı kilo sorunu olmayanlar rahat kullanabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara denemesini yapıyorum canım:) ben de babet giyme özürlüyüm aynen:)

      Sil
  6. Çok güzelmiş, mutlulukla giy :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim canım:)

      Sil
  8. Zevkler detaylar bukadrmi uyar sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2