THE COMPANY ve yine ENGLISH HOME

Dün yine dayanamadım ve English Home'u ziyaret edeyim dedim işte ne olduysa o an oldu yine bir sürü şey alıp çıktım:)) Zaten işyerimin bir arka sokağında olduğu için maaşımı bir sokak önde alıp bir sokak arkada harcıyorum:P

.
Haftasonu da sevgilim yine İstanbul'daydı. Kadıköy'de dolaşırken The Company'e girdik. Bilenler bilirler Bahariye'den Rexx'in sokağına dönerken hemen köşede. İnanılmaz güzel ve çok yaratıcı ürünlerin olduğu bir mağaza. Ürünleri buradan inceleyebilirsiniz. Biz daha sonra dönüp almak üzere bir sürü güzel şey belirledik.



Bu havlu peçeteliği çok sevdim. Kağıt havlu bittikçe çiftimiz birbirine yaklaşıyor:))
Fiyatı 49.90 tl






Bu çamaşır deterjanı kutularından The Company'de gördüm, dedim demek ki yeni trend bu, ben de eksik kalmayayım alayım. The Company' 9.90 tl'di, ben işyerimin karşındaki dükkandan 5 tl'ye aldım. (hain müşteri:))


















Bu küçük saati The Company'den aldık. Magnetli, 10cm çapında, buzdolabımızın üzerine koymayı düşünüyoruz. Ankara'da, İstanbul'u ve vapurları özlediğimde artık bu saate bakarım. 
Bunun da fiyatı 9.90tl.



Bunlar da English Home'dan aldığım güzel mi güzel ferforje mumluklarımız ve gazeteliğimiz....
Küçük boy mumlukların fiyatı  9.90tl
Orta boy mumluğun fiyatı  19.90tl
Büyük boy mumluğun fiyatı  24.90tl
Gazeteliğin fiyatı  22.90 tl


Gazeteliği çok beğendiğim için aldım ama tabi o gazetelik ya da dergilik olarak mı kalır yok çok bambaşka bir amaca mı hizmet eder işte onu hiç bilemiyorum şimdiden:)


Dün büyük boy mumluğu ve gazeteliği almamıştım ama sonra aklım onlarda kaldı tabi. Bütün gece rüyamda o mumluğu sayıkladım durdum. Allahım sen bu kulunu niye böyle arızalı yarattın:P  Neyse bugün onlara da kavuştum.
Mutlu Son :)))

Yorumlar

  1. havluluğa bittim resmen.deterjan kutusu da çok şeker güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ankara'da yaşıyorken insan deniz manzaralı objelere öyle ihtiyaç duyuyor ki bizim de evimizde benzerleri var.. ama çook da özlersek bi istanbul havası alıp yeniden dönüyoruz Ankaramıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ben nasıl alışacağım Ankara'ya. Ankara'yı hiç bilmiyorum da artık gelince öğreneceğim.
      Biz de sık sık İstanbul'a geliriz zaten haftasonlarını geçirmek için:)

      Sil
  3. bayildim gazeteliginize,mumluklaraaaaaaaa
    iyi gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de:)))
      Teşekkür ederiz...

      Sil
  4. hepsi güzel aa gazetelik beni benden aldı :) iş çıkışı gidilecek yer belli oldu :) bu arada bizimkisi de iki şehrin hikayesi ama sizinkinin tersi, bu yaz ben de ankaramı bırakıp istanbullara gideceğim evlenip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de al canım çok güzeller ya:)
      Desene Ankaralılarla İstanbullular bu yıl evleniyolar:) Hikayemiz benziyor demek ki seninle. İstanbul güzeldir ya şanslısın bence. Ben Ankarayı pek de bilmiyorum gerçi...

      Sil
  5. Merhaba ;

    Ankara'daki müşterilerimize webden rahatlıkla ulaşıyoruz. Güzel bir haber de vermeden geçmeyelim. Ankara'da uygun bir lokasyon arıyoruz. Yakında Ankara'ya gelebiliriz.

    Bizi takip edin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Blogumu ziyaret etmeniz bana da sürpriz oldu:) Nişamlımla Ankara'da olsa nerede olabilirdi acaba diye geçen gün düşünüyoduk Kadıköydeki mağazadan alışveriş yaparken, demek ki içimize doğmuş :)

      Sil
    2. Bu konuyla ilgili çevremdekilerle de görüştüm. Ama daha detaylı konuşabilmek için bana

      begumeryildiz@gmail.com

      adresinden ulaşabilirseniz sevinirim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1