DÜĞÜN DAVETİYEMİZ: ŞİŞE DAVETİYE :)


Davetiye ile ilgili ipuçları da verdikten sonra sanırım artık sıra davetiyelerimizi göstermeye geldi. Bugüne kadar sır gibi saklamıştık halbuki. Ama artık daha fazla dayanamayacağım bu güzellikleri paylaşacağım:) Çok içimize sindi davetiyelerimiz. 

Düğünümüzün konseptine ve renklerine karar verdikten sonra davetiye için artık ne aradığımızı biliyorduk. Deniz temalı ve turkuaz beyaz bir düğüne de şişe davetiye yakışır dedik ve araştırmaya başladık. 3 firma bulduk davetiyelerini beğendiğimiz.
.
Biz bu turkuaz kurdeleli şişe davetiyeleri çok sevdik.


Biz arkada görünen doğal görünümlü kutuyu seçtik ama farklı fiyatlarla beyaz kutu ya da ahşap kutu seçenekleri de vardı. 


Soldaki davetiye bizim teslim aldığımız etiketsiz hali, aslında etiketli de seçim yapabiliyorsunuz ama biz hem nikah şekerlerimizdekiyle aynı olsun hem de bizden bir şey olsun istedik. Etiketleri sevgilim tasarladı ben bastırdım ve bütün etiketleri 4.5tl gbi çok çok komik bir rakama mal ettik:)))





Çok seviyorum davetiyelerimizi ya :)))


Yorumlar

  1. harikalaaaarrr. biz de şişe davetiye istiyoruz. aslında bir seçeneğimiz daha var ama bunları görünce çok sevdim. fiyatı da uygunmuş. hemen bu hafta sipariş veriyoruzzzzzzz ;) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olabildiysem ne güzel:) inan bana yakından çok daha güzeller. size de hayırlı olsun o zaman canım;)

      Sil
    2. bir haftaya hallediyorum demiştim ama yok yazısıydı, fontuydu, lcv numaralarıydı derken anca karar verebildik. Ve dün hallettik. Teşekkür ederim. Bakalım 15 gün sonra ulaşacaklar elimize. merakla bekliyoruz..

      http://recine-s.blogspot.com/2012/06/aysegul-evleniyor.html

      Sil
    3. çok sevindim canım eminim çok güzel olacaklardır:) merakla bekliyorum sizinkilerin de fotoğraflarını;)

      Sil
    4. Davetiyelerimiz geldiiiiiiiii.. gerçekten söylediğin gibi çok şirinler.. ben bunları dağıtmaya kıyamam herhalde.

      resimlerini de koydum ;) http://recine-s.blogspot.com/

      Sil
  2. bayıldım geçekten :) çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım ya:)

      Sil
    2. çok beğendimm ya çok güzeller cnm, orjinal fikirleri severim, kağıt davetiyeler birşekilde yırtılıp atılıyor ama bu çok güzel saklanacak bir anı niteliğinde ;)

      Sil
    3. Biz de zaten saklanabilecek bir davetiye olduğu için bunu seçtik canım. Dün akşam burada fotoğraflarını gören arkadaşlarımız şimdiden istemeye başladı bile:)))

      Sil
  3. çok güzellermiş gerçekler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben daha evvel buna benzer bir davetiye örneği görmemiştim o kadar farklı ve güzel duruyor ki! Güzel bir karar vermişsiniz bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım farklı ve kalıcı olsun istedik biz de ama tek sorun ben bunları dağıtmaya kıyamıyorum yaa:)))

      Sil
  5. Merhaba İzmir'de yeni kurulan bir firma daha var. www.sisededaavetiye.com www.facebook.com/sisededavetiye biz bu firma ile çalıştık inanılmaz memnun kaldık. Benim yaptırdığım davetiyeleride orada gorebilirsiniz. Gökçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen ben birebir görmediğim, elime alıp incelemediğim hiçbir şeyi almaktan yana değilim bu nedenle zaten diğer firmaları da elemiştik. Size de hayırlı olsun canım...

      Sil
  6. Selamlar canım bloğuna katıldım hoş hazırlıklardasın,evlenincede evin için bu güzellikleri yapacağına eminim şimdiden düğününün çok ses getireceği davetiyenden belli hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım:)

      Yorumun beni çok motive etti sağol canım:) Bazen o kadar çok detayla uğraşıyoruz ki birilerinden bunları duymak çok güzel oluyor.
      Umarım evimiz de dediğin gibi güzel olur:)

      Sil
  7. merhabalar begüm güzel bir blog ben de izlemeye başladım seni,
    senden öğrenecek çok şey var:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım:)

      Çok sağol canım; ben de bu süreçte herkesten bir şeyler öğrenirken yaptıklarımı belki birilerine fikir olur diye paylaşıyorum zaten;)

      Sil
  8. Davetiyenin rengini çok beğendim. Bende acaba turkuaz rengini mi kullansam diye düşünmüştüm, sonra yine çingene pembesine dönmüştüm :) Davetiye için o kadar kendini harcama nasılsa bir köşeye atılıyor derler ama bence davetiyeni uzattığın kşilerin en basitinden ne kadar güzel davetiye demeleri için bile değecek bir uğraş :) hatta bana böyle bir davetiye gelse sonrasında vazo niyetine kullanırdım şahsen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım senin davetiyelerin de çok güzeldi:)

      Davetiyeleri gören arkadaşlarımız şimdiden düğünümüzün çok güzel olacağını düşünüyor ve daha kimseye davetiye vermemiş olmamıza rağmen herkes saklamak istiyor.

      Bence önemli bir detay yani bir bakıma düğünün nasıl olacağına dair önizleme tadında:))

      Sil
  9. Ben bunları evlilik fuarında görmüştüm ve bayılmıştım,çok iyi seçim yapmışsınız canım,şimdiden mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım fuarda da vardı. Sağol tatlım;)

      Sil
  10. canım çokk hoş çok beüedimm bişi sorcam yalnız bu şişeleri nerde buabiliriz sitesi var mı
    http://kelebekkizim.blogspot.com/ beklerim bende bloğuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. isteee buuu bende nisanimda böyle siseli istiyordum inanirmisin kos koca ankarada bulamadim :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu şişe davetiye biraz zor bulunuyor İstanbul'da ve İzmir'de var. Ama belki düğünde yaparsın sen de;)

      Sil
    2. canim sonudna bizde yaptirdik siseli davetiyelerimizi :))kismetmis

      Sil
    3. Aaa evet gördüm tatlım çok güzel olmuş sizinkiler de:) eee hadi bakalım hayırlı olsun ;)

      Sil
  12. İyi günler ben Arabistan dan bı takipçinizin çok beğendim Haziran'da düğünümüz olacak ins istanbul da şubeniz varmi varsa tam olarak adresinizi öğrenmek istiyorum ve 1000 tane istesek fiyatı ne kadar olur öğrenmek istiyorum.simdiden tesekkurler��

    YanıtlaSil
  13. Tek kelimeyle bayıldımmm davetiyerlerinize :) Bende deniz sever bir insan olarak ahaylimdeki düğün hep deniz temalı o yüzden kendimi buldum sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım:) Şimdi gittiğimiz her evde dekorasyon olarak bizim davetiyelerimizi de kullanmaları inanılmaz keyif veriyor.

      Sil
  14. evet ben de bayıldım ama çok pahalı duruyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim:) İnsanın hayatındaki en önemli günlerden biri ve bir kere yaşama şansı var o nedenle ben değer diye düşünüyorum...

      Sil
  15. mrba davetiyelerinizi cok begendim tam hayalimdeki cam şişe davetiyeyi araken burayı buldum :) 3 ay sonra nikahım var .. acaba bu davetiyeleri nerde yaptırdınız ve fiyatı ne kadar yardımcı olursanız cok sevinicem :) nişanlım kaptan ve konsept bize cok uygunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişeler için şişecama başvurabilirsiniz. Böyle bir davetiyenin maliyeti 5TL yakın tutmaktadır. Mutluluklar dilerim. Bu süreçte kolay gelsin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2