Nişanda Seçtiğimiz Şarkılar...

        Düğünler birer birer yaklaşırken fikir olması açısından nişanımızda seçtiğimiz parçaları paylaşmak istedim. 
.
      1. Giriş parçamız : En son giriş müziğimize karar verdik. Aslında biraz da sevgilimin tercihi doğrultusunda bu parçada karar kıldık. Herkesin iyi bildiği Notting Hill soundtrack'ı;

Elvis Costello - She

       

         2. İlk dans parçamız : 

Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid



       3. Pasta için seçtiğimiz parça :

Nil Karaibrahimgil - Ben Ona Resmen Aşığım


Yorumlar

  1. dans dersi aldınız mı canım, ritmi biraz hızlı bir parça, eminim çok güzel olmuştur:) eğlenceli ve güzel seçimler yapmışsınız

    YanıtlaSil
  2. evet canım dans dersi aldık. parçayı aslında nişanlımla seçmiştik dans hocamız da çok iyi bir seçim olduğunu söyledi. bir sonraki postta dans dersimizden de bahsedecektim hatta:) teşekkür ederiz biz de çok eğlenmiştik:)) şimdi sırada düğün için seçim yapmaya geldi ama ben sanırım 2 parçayı belirledim gibi:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2