Dans Dersimizzzz ;)

                            Nişanda seçtiğimiz parçalardan bahsetmiştim. Şimdi sıra nişanda ilk dansımıza geldi. 
 .          
                     Dansımız için ders almaya, herkese sürpriz yapıp güzel bir koreografi hazırlamaya karar verdik. Başladık düğün dansı dersi veren dans kursu aramaya. Önce Hande Kayacık'ı düşündük ama Beşiktaş'ta olduğu için vazgeçtik. Haftasonları sevgilim Ankara'dan geliyor ve zamanımız değerliydi o koşuşturmaca içinde, bu nedenle Bağdat Caddesi'ndeki dans kurslarını araştırdık. Hoş karşılamaları ve sıcak tavırlarıyla beğendiğimiz ve profesyonel bulduğumuz iki kurs oldu. Biri Cadde Dans Atölyesi, diğeri de Danset Boutique'ti. Ama sonunda Fulya Hanım'ın içten tavırları Danset Boutique'de karar kılmamızı sağladı ve çok da doğru bir karar vermişiz hiç pişman olmadık. 

                    Benim elbisem balık model, ağır bir kumaşı ve kuyruğu olduğu için hareketlerimi kısıtlıyordu; bu yüzden tango ya da valsten vazgeçtik ve Fulya Hanım'ın yönlendirmesiyle rumbaya karar verdik.
             

               Şimdi bu dersler sırasında kaydedilmiş bir videoyu paylaşacağım ama dansımızın son hali bu değildi yanlış anlaşılmasın bu henüz koreografiyi ilk defa bir araya getirdiğimiz zaman çekilmiş, benim bir sürü hatamla dolu:) haliyle adımları saymaktan henüz durağan olan bir dans. Biz çok eğlenmiştik. Sevgili sevgilimin çok çok yüksek müsadeleriyle sizinle de paylaşmak istedim. Ona da sürpriz olacak:))



               Düğün dansı için ders almayı düşününlere kesinlikle tavsiye ederim. Biz toplamda 1'er saatlik 4 ders aldık ve nişanın sonunda herkes 2. kez izlemek istedi.

Yorumlar

  1. Bence harika bir fikir. Videoyu izledim gayet başarılısınız :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz:) Evlilik hazırlıkları yapan çiftlere yardımcı olabilir diye paylaştım.
    Herşeyden önce çok eğlenmenizi hem de o koşuşturmaca içinde birbirinize daha da yakınlaşmanızı sağlıyor.
    biz çok keyif almıştık tabi dans sonunda aldığımız alkışlar da çok mutlu etmişti.

    YanıtlaSil
  3. Harika düşünmüşsünüz, ve video çok şirin çok güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mutlu oldum canım:)

      Sil
  4. Sevgili adaşım blogu yeni keşfettim :) çok sevdim yakında nişan düğün hazırlıkları olan biri olarak beni çok ilgilendiren konulara değinmiş bulunuosun:) takipteyim :) seni de beklerimmmmm:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım seni takip ediyordum zaten merak etme;)
      Hadi bakalım o zaman sana da kolay gelsin canım merak ettiğin ya da sormak istediğin bir konu olursa ne zaman istersen danışabilirsin her konuda seve seve yardımcı olurum canım benim;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1