Ceviz ve Evlilik mi?

      Valla sanırım bu habere benden daha çok üzülen yoktur:) Hayatta görmeye bile çok fazla tahammül edemediğim sanırım cevizden başka bir yiyecek yoktur. Dolayısıyla yıllardır ağzıma bile sürmedim ama bakın nasıl bir bilimsel! araştırma yapılmış ve nasıl bir sonuç çıkmış...
.

Yüzüncü Yıl ÜniversitesEskRektörü Prof. Dr. Seyit Mehmet Şen,  ''Ceviz mutlaka her gün en az 30 gram tüketilmeli, ceviz yiyen kişiyle kavga etmez, evinde huzur olur. Uykusu kaçmaz, çocukları yaramaz olmaz. Çünkü cevizde Omega 3 yağı vardır. Bunu vücut yapamaz ve dışarıdan alır. Bu nedenle ceviz mutlaka tüketilmeli. Omega 3 yağı olmazsa erkekler kadınlarıyla kavga ederler. Evimizde huzurumuz bozulur. Bu bilimseldir, yaniAmerikalıların klinik çalışmaları sonucu ortaya çıkmış bir sonuçtur. Bu bizim ziraatçıların çalışması da değil. Ceviz eskilerden kralların yediğbir meyve türüydü aynı zamanda. Dolayısıyla ceviz, mutlak tüketmemiz gereken bir ürün.'' diyor.

Neyse ben yiyemiyorum bari sevgilime yedireyim de en azından dengeleyelim, huzurumuz bozulmazın sonra mazallah:)))

Yorumlar

  1. Cevizi ben pek severim ama bazen hızımı alamadığım oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Keşke ben de yiyebilsem ama malesef... Aslında neden yiyemediğimi de bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. O degil cevizli baklava da yiyemiyoruz...

    YanıtlaSil
  4. Aman aman kimler yorum yazmış:) En güzeli fıstıklı baklava zaten sen cevizi ayrıca yersin böylece huzurumuz bozulmaz:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1