Yeniden İstanbul'a Dönüş :) ve Hoşçakal Ankara :(


Bizim için iki şehrin hikayesi hiç bitmeyecek anladım. İstanbul'dan ayrılıp Ankara'ya yerleşmemizin üzerinden 2,5 yıl geçtikten sonra tekrar İstanbul'a taşındık. 

Görsel alıntıdır.


Ankara'ya giderken İstanbul'dan ayrılacağım için içimde sürekli bir hüzün vardı. Gitmeden önceki son birkaç hafta her girdiğim mağazaya her gittiğim mekana veda etmiştim :D Sanki sürekli İstanbul'a gelmeyecekmişim gibi. Yani tabi ki sonuçta birkaç günlüğüne gelsem de yaşamak gibi olmayacaktı sonuçta. Neyse ki bu hüznü bir kenara bırakmamı sağlayan önümüzde yakalaşmakta olan bir düğün ve düğün heyecanı olmasıydı. 

Yeni bir hayat, ilk defa kendine ait bir evinin olması filan derken, tüm bunlara yeni bir şehri keşfetmenin heyecanı da eklenince başlarda eğlenceli gibi gelmişti. 

Tabi herşey; tüm bunlar bitip, o şehirde yalnız kalıp, tek başına olduğuna anlayana kadardı. Ankara'ya ilk taşındığımızda Ankara'da tek tanıdığım Berk ve Berk'in anne ve babasıydı. Berk'in ailesine de çok yakın oturmadığımız hatta ilk zamanlar onların evine nasıl gidildiğini bile bilmediğim için Berk yanımda olmayınca yapacak hiç birşey yoktu. Evet itiraf ediyorum ilk birkaç ay kimse görmediği zamanlar da ağladığım oluyordu.

Bir de sürekli herkesin çok yardımcı olan!!! "Sen Ankara'da ne yapacaksın? alışabilecek misin? İstanbul'dan sonra yaşayamazsın zor olacak" söylemleri sağolsun hayatımı daha da kolaylaştırdı.

Sonra zamanla yeni arkadaşlar, dostlar derken nasıl oldu anlamadım ama bir baktım alışmayı geçtim Ankara'yı sevmişim bile.

Berk iş için İstanbul'a taşınalım dediğinde herkesin tahmininin aksine "Ankara'da mı kalsak" diye direnen ben oldum azıcık :D

İstanbul'u çok seviyorum, doğduğum büyüdüğüm şehir, memleketim ama Ankara'yı da çok özlüyorum.


Tekrar hoşçakal Ankara, görüşürüz yine nasıl olsa... :(
Arkadaşlarıma da iyi bak, hatta onları da buraya yollabilirsen çok makbule geçer :D



Yorumlar

  1. Insan gittiği yere alışıyor aslında. Ankara'yı seviyorum. Beni çeken ne, tam olarak isimlendiremedim ama benim için farklı Ankara.
    Yolun açık olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'yı sevemem gibi gelmişti ama şimdi daha samimi olduğunu düşünüyorum, özlüyorum...
      Çok teşekkür ederim :D

      Sil
  2. aaaa hayırlı olsun canım :) Zordur alışkanlıklardan vazgeçmek ama köklerinin olduğu şehire dönmen güzel olmuş sanırım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan hiç gitmemişim gibi geliyor zaten de ama Ankara daha sıcak daha samimi bir şehirdi kesinlikle... Çok sağol tatlım ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla