Evcil Hayvanınız İçin Hangi Sitelerden Online Alışveriş Yapılmaz !!!


Bloga dönmeye. yeniden yazmaya başlamıştım ki malesef üzücü bir olay ile bir süre her yerden uzak kalmaya karar verdim. Bu süreci atlattıktan sonra aslında evinde hayvan beseleyen insanların ulaşabileceği az sayıda türkçe kaynak olduğunu fark ettim. Ben de evimizdeki minoşla yaşarken edindiğim tecrübeleri de blogta paylaşayım dedim. Yani yine içimden geldiği gibi hayatıma dair ne varsa paylaşmaya devam ediyorum sadece artık blogu kedicikler de dahil oldu :D

Daha sonra bu konuda yaşadığımız üzücü olaydan da bahsedeceğim, bu durumu yaşayan insanlar için...

Ve evimizin yeni üyesinden de... :D

Fotoğraf alıntıdır.

Şimdilik bu minnoşlara nerelerden alışveriş yapmalıyız ya da yapmamalıyız kısmından başlayaylım. 
Öncellikle uzak durmamız gerekenler...


Pet Shoplar:

Avmlerin içlerinde bulunan ya da birçok yerde karşınıza çıkan pet shoplardan minik dostunuzun mama vs alışverişini yapmanızı pek tavsiye etmiyorum çünkü mutlaka aldığınız ürünle tabire caizse kazıklanıyorsunuz. Online satın aldığınızda 30 TL ödeceğiniz ürüne 45 TL ödeyip çıkabiliyorsunuz. 

Neymiş çok mecbur kalmadıkça pet shoplar uzak duralacak yerlermiş.


Veteriner Klinikleri :

Veteriner klinklerinde de bildiğiniz üzere birçok ürün satılmaktadır. Petshoplarda yaşayacağınız durumu burada da yaşayabilirsiniz, ürüne normalin üzerinde fiyat ödeyip çıkabilirsiniz. Tabi bu hepsi için geçerli bir durum değil. Bu veterinerinizi gözlemleyip karar verebileceğiniz bir durum ama ürünü almadan önce fiyatını araştırın derim. İki veteriner tecrübesi olup birinden her türlü kazıklanmış (aşı, ilaç gibi durumlarda) ve hemen değiştirmiş biri olarak naçizane tavsiyemdir :)


Ben online alışveriş yapmayı tercih ediyorum ama tabi online alışverişte de uzak durulması gereken birçok site vardır mutlaka ama ben karşılaştığım iki siteden bahsedeceğim.


İlki " ZooMarket " : www.zoomarket.com

Daha önce alışveriş yapmadığım bir siteden ürün alacaksam öncelikle 10-15 TL'lik ürün sipariş eder eğer memnun kalırsam devam ederim ki bu site için de aynı şeyi yaptım. Siparişim elime geçmesi gereken zamanı geçtiği halde kargoya bile verilmemişti. Sitede verilen numaraları aradığımda 2 numara hiç kullanılmazken 1'i de hiç cevap vermiyordu. Ben de ödemeyi alan PayU'a dolandırıldım diye mail atınca hemen şirket yetkilisi hemen arayıp işte aksilik oldu falan filan diyip paramı iade ettiklerini söyledi. 

3 kuruşluk param da olsa bırakmam arkadaşşşşşşş :D



İkincisi " Pet İhtiyaç " : www.petihtiyac.com

Alacağım ürünün stoğunu hem n11.com 'dan hem de siteden kontrol ettiim ve stokta da 10 adet görünüyordu. Sipairşi n11'den verdim ama sonuç yine değişmedi stokta olmayan ürünü satmışlardı. Hemen siparişi iptal ettim. Tabi ürünü taksitli aldıysanız parayı peşin kartınızdan çekip taksitli geri ödüyorlar. Bu konuyu zaten biliyoruz ama bu durumdaki zararın tamamen sorumlusu doğru düzgün stok kontrolü yapamayn Pet İhtiyaç' tır. 


Sonuç itibariyle bu iki site test edildi onaylandı kesinlikle alışveriş yapılmaması gereken iki pet online alışveriş sitesidir.


Bir sonraki postta da sürekli sorunsuz alışveriş yaptığım sitelerden bahsedeceğim ;)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla