Eeee O Zaman Hoşgeldin 30 Yaşım :D


Düşününce garip geliyor eskiden 30 yaş denilince ne kadar büyük ve olgun bir yaş gibi gelirdi, Yaşını başını almış çoluk çocuk sahibi insanlar düşünürdüm. 

Bugün 30 oldum ama hiç de büyümüşüm gibi gelmiyor, kendimi hiç öyle olgun hissetmiyorum. Hatta çocuk sahibi olma fikri bile o kadar uzak geliyor ki çünkü kendimi hala küçük hissediyorum, bir çocukla kendimi hayal edemiyorum.

2 yıldır oturduğumuz apartmandaki insanlardan hala bizi üniversite öğrencisi sanıp " Sizin okul ne zaman bitiyor? " diye soranlar olduğuna göre doğru yoldayım demektir.

Genç kalmaya ve hayatı en gencinden yaşamaya devam o zaman.



Eeee ne diyoruz o zaman "Hoşşgeldin 30, hiç de sandığım kadar büyük değilmişsin " :D


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla