Tüm Bloglarda Hata Verip Görünmeyen İzleyiciler Gadget'ının Çözümü


Bir süredir kendi blogumda diğer bloglarda İzleyiciler / Takipçiler / Followers gadget'i şu hatayı vermekteydi:


"  Maalesef...
Bu gadget hatalı olarak yapılandırıldı. Web yöneticileri için ipucu: Lütfen "Friend Connect Ayarları - Ana Sayfa URL'si"nin bu sitenin URL'siyle eşleştiğinden emin olun. "


Bu hatadan kurtulup yeniden takipçiler gagdet'ınıza kavuşmak mümkün ben düzelttikten sonra soranlar oldu ben de buradan nasıl düzeltileceğini açıklamak istedim. 

Ben de çözümü Gerekli - Gereksiz Bilgiler adlı blogtan buldum.
Fotoğraflı anlatım için bu bloga başvurabilirsiniz.

Yapmanız gereken kısaca:

Blogunuzun kumanda panelinden ayarlar bölümüne gidip, blog adresi kısmına düzenle diyoruz.
Sonra blog adresiniz yerine bir harf, bir sayı herhengi birşey ekleyip blog adresinizi bu seferlik yanlış yazıp kaydediyoruz.

Sonra tekrar düzenle deyip bu sefer doğru olan adresimizi tekrar yazıyoruz (eklediğimiz harf ya da sayıyı siliyoruz yani ) kaydediyoruz ve düzeliyor.

Aslında sonuç itibariyle yine aynı oluyor herşey ama bi güncellemek lazım adresi demek ki.


Yorumlar

  1. Çookkk teşekkürler, ben de nasıl düzeltebilirim diye dolanıyordum internette sayenizde hallettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum o zaman işe yaramasına :D

      Sil
  2. süpersiniz çok teşekkürler,ben de sorun bloğumda sanıyordum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun çözüldüyse süper o zaman :)

      Sil
  3. Ben blogumun adresini değiştiremiyorum bile :(

    YanıtlaSil
  4. Süpeer. Çok teşekkürler yaklaşık yarım saattir bununla uğraşıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yaramasından dolayı mutlu oldum :)

      Sil
  5. yuppiii geri geldi :)))) teşekkürlerrrrr

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı oldu bu :)) Teşekkürler
    Takipteyim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler. Deli oluyordum kaç gündür!!!!

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu beğendim ve sizi takibe aldım :)

    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Merhaba! Çok teşekkürler aynen ben de nasıl çözeceğim diye düşünüp duruyordum. Sayende iki dakikada hallettim. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunun çözülmesine çok sevindim :) sevgiler

      Sil
  10. Çok teşekkürler iş yaradı :)


    modabenvekozmetik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Harikasınız teşekkürler. Sayenizde sorunu hallettim ;)

    YanıtlaSil
  12. bende bu sorunla boğuşuyorum kaç gündür çok teşekkür ederimmm:)

    YanıtlaSil
  13. Yukarıda değiştiremeyen arkadaşlarımız oldugunu okudum.
    Bende değiştiremıyordum çünkü adresın tümünü silip 1 veya harf koyuyordum o da bana olmaz dıyordu :) sonra adresın sonuna 1 yazdım hurremlebirlikte iken orjinalı hurremlebirlikte1 yaptım ve böylece kaydetmeme izin verdi :) sonrada tekrar düzenle diyip 1 i sıldım ve HOP işte izleyicilerim orada..
    Çok teşekkür ederim Begüm Eryıldız ve tanıştığıma memnun oldum :)

    Sizide bloguma beklerim

    "www.hurremlebirlikte.blogspot.com" Daha çok Zayıflama, Spor, Sağlık, azıcık güzellik ve annelık üzerine.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten de faydalı bir yazı ellerinize sağlık incelemek isterseniz buyrun bu da benim blogum : http://sinanimamvine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim. çok faydalı bir bilgi paylaştınız. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. BU SAYEDE 500.İZLEYİCİNİZ DE OLMUŞ OLDUM:))NİCE 500 LERE

    YanıtlaSil
  17. Süper , çok teşekkür ederim kesinlikle faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  18. Çok çok teşekkürler işe yaradı çok mutluyum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları