Pembe Gelin Converse'i

Bir süredir direniş nedeniyle bloguma yazılarıma ara vermiştim. 1 aylık bu süreden sonra yeniden başlamalı dedim. Bu sürede çalışmaya devam ettim tabi, insanların mutlu anlarına tanıklık etmek, katkınız olduğunu bilmek herşeye rağmen çok güzel.

İnstagramdan beni ya da Vanilya Dizayn'ı takip edenler bilirler, Tuğçe Hanım için hazırladığımız pembe gelin converse'lerini. Tuğçe'nin blogumu takip ettiğini biliyorum bana fotoğraflarını ulaştırır belki o zaman sizinle bu güzel gelinin gelinlik ve converse'lerle çekilmiş fotoğraflarını da paylaşırım.

Bu şirin pembiş converseleri inciler, taşlar, dantel güpürler ve organze kurdelelerle süsledik;









Şimdi de beyaz converse'ler yapıyoruz başka güzel bir gelinimiz için. Ben de çok kıskandım dedim benim niye yok böyle süslü converse'im diye kendime de bir tane yapmaya karar verdim :) Onları da paylaşırım bitince gelin adaylarına fikir olur belki ;)

GELİN CONVERSE SATIN ALMAK İÇİN: www.vanilyadizayn.com


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sağol tatlım seninde katkın var;) birazcık zor şartlar altında oldular ama ;)

      Sil
    2. :) Olsun sonuç çook güzel.. Darısı diğerlerine:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de çok sevdim kendime yapmalıyım ilk boş vakitte :)

      Sil
  3. ben de gelinliğimin altına bunu istiyorum acaba bana da yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sipariş için begumeryildiz@vanilyadizayn.com 'a mail atabilir ya da www.vanilyadizayn.com web sitemizden sipariş formunu doldurabilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla