Balkonumuza Rüzgargülü

Balkonumuzu ilkbaharda düzenlemeye başladığımızdan beri rüzgargülü de koymak hep aklımdaydı. Nezih'te satılan gökkuşağı renkli rüzgargüllerini gözüme kestirmiştim ;) sonunda orta boy olanından aldık ama bu seferde balkonda koyacak yer sorunsalı çıktı. Önce bir saksıya sapladım ama rüzgar kuvvetli esince devrildi, sonra bir yere bağlasak mı dedik sonra eşim evde dolaşırken şişenin içine koyma fikrini ortaya attı. Ben de fırsat bu fırsat dedim hemen süslemeye başladım.


Yukarıda bitmiş halini gördüğünüz rüzgargülü için kullandığımız malzemelere gelirsek;


Bozcaada'dan bir şarap şişesi:), inciler, deniz kabukları, hasır ip, organze kurdeleler, daha önce lokum kutusu olan bir ahşap kasa, şişenin içine ağırlık yapması için ince beyaz taşlar ve çiçekler,...


Öncelikle şişeye hasır ipler bağlayıp deniz kabuklarını yapıştırdım.


Daha sonra ağız kısmına inciler ve altına da devrilmememesi için kasayı yapıştırdım.


Kasanın içinin boş görünmemesi için çiçekler yapıştırdım. Ben turuncu ve yeşil çiçekler seçtim balkonumuzun rengarenk konseptine uysun diye.


Sonra gözüme rüzgargülünün sopası batmaya başladı ona da yine turuncu, yeşil organze kurdeleler sardım.


İşte sonunda rüzgargülümüz son halini aldı :)


Yorumlar

  1. çok hoş olmuş canım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım sürekli birşeyler yapıştırmak vs alışkanlık yaptı sanırım :)

      Sil
  2. ellerinize Sağlık:) kimbilir bu haliyle satın alınsa kaç paradan satarlardı. çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hemen vanilyada satayım o zaman bunu :P Çok sağol canım :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlımmm :) İtalya mecaralarını ig'den sonra blogtan da takip ediyorum:)

      Sil
  4. Rüzgar gülüne bayıldım çiçekleri de çok tatlıymış ellerine sağlık canım harika bir dekoratif çalışma olmuş rengarenk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evde malzeme çok olunca nereye harcasam diyorum o nedenle rüzgargülü de nasiplendi :)

      Sil
  5. ellerine sağlık cnm balkonun çok güzel çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım:) Havalar ısındığından beri orada yaşıyoruz zaten. Bu aralar gelen misafirlerimiz genelde balkon için gelmeye başladı sizi de beklerim her ne kadar uzak olsak da ;)

      Sil
  6. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. İnsanın kendi el emeği gibisi yok, gerçekten çok güzel olmuş :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok cici olmuş :) iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla