Ankara Genç İşadamları Balosu

Bu aralar çok yoğun geçen gündüzlerin ardından geceleri de sürekli bir yerlerde olunca bir türlü blogta gelişmelerden bahsedemedim...


2 haftadır da KOSGEB'in düzenlediği eğitimlerdeydim. İnanılmaz güzel ve eğlenceliydi, yeni yeni dostlar da edindim bu sayaede iyi ki katılmışım diyorum şimdi. Artık bir KOSGEB Girişimci Sertifikam var :)))


 



Neyse gelelim Ankara Genç İşadamları (ANGİAD) Gençlik Balosuna... Cumartesi akşamı Rixos Grand Ankara Otel'de düzenlenen balodan benim bir gün önce haberim olunca Ankara bir baştan bir başa 1 gün içinde gezildi elbise almak için, peki sonuç mu ne oldu ya ben elbiseleri beğenmedim ya beğendiklerim de beden kalmamıştı. En son çare geçen sezon Oleg Cassini'de denediğim elbiselerden birini alayım bari dedim. Yine yine yine beden yoktu her zaman olduğu gibi... Zaten satış politikalarını çözemedim onların 34 ve 36 beden en çok satan bedenleri ama hiç bir zaman ellerinde yok hep isterseniz getirtelim mantığındalar. Ben istemeden getirsene işte...



Neyse ben elbise arayışından eli boş dönüp evdekilerden birini giymeye karar verdim. İçime bir assolist kaçtığından mıdır nedir ben bunu daha önce bir kere giydim insanlara ayıp olmasın diyorum :))))))



Neyse saçmalarım sonunda geceye teşrif edebildik ama tabi neden sadece işadamları ibaresinin olup da işkadınları ibaresi olmadığını gece boyu sorgulamadım değil yani...

Ankara'nın tanınmış işadamları ve eşlerinin olduğu geceden bir kare size özetleyeyim: ATO Başkanı, ANGİAD Başkanı, Petek Dinçöz, bennnn ve benim cool takılan eşim karşıklı göbek atıp sonrasında kol kola halay çekiyorduk:))))) 

Yukarıdaki fotoğraflarda Petek Dinçözün derinnnnnn dekolteli elbisesini görüyorsunuz. Gerçi sesini çok geliştirmiş ben oldukça şaşırdım. Acaba ben de çalışsam benden de birşey çıkar mı ;)

Bizi geceye davet eden fotoğraftaki güzel ve başarılı Angiad üyesi Selin Açık'a da çok teşekkür ediyorum tekrar ;)
Eğlendiğimiz güzel bir geceydi ;) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1