Hepiii Börtdey Bloggg


Bugün blogum büyümüş de 1 yaşında olmuş bile:) Bu da blogumun 100. postuna denk geldi :D 
 İyi ki varsın iyi ki seni açmaya karar vermişim:)))
Bir sürü güzel arkadaşım oldu sayesinde bir sürü güzel insan tanıdım ve benim hayatımda gerçekten köklü değişikliklere sebep oldun. Daha da büyü inşallah blogum benim :)))



Bugün blogcuğumun 1 yaşını kutlayacağız. Haftaiçi de blogun 1. yaşı ve bana kazandırıdığı en önemli şey için vanilyalı bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum;) Bakalım inşallah zaman ayırabilirim...


:) Hepiiiii börtdey bloggggg hepi  börtdey blogggg (:

Yorumlar

  1. kutlamalar başlasın o zaman, lay lay la lay lay... tey tey tey :)
    inşallah daha uzun zaman karşılıklı yazarız bloglarımızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün küçük bir kutlama yaptık:)))
      İnşallah daha çok paylaşacağımız güzel şeylerimiz olur canım ;)

      Sil
  2. Daha nice dolu dolu yıllar dilerim bloguna ;) Çekilişini heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah daha uzun zamanlar boyunca yazacak güzel şeylerim olur canım sağol :)

      Sil
  3. nice güzel paylaşımlara canım tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım karşılıklı inşallah :)

      Sil
  4. Nice yıllara bloğunla beraber sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogum hayatıma çok şey kattığı gibi çok şey de değiştirdi inşallah nice yıllarım olur çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Benim blogum henüz çok minik darısı bana diyorum:) seni de çok tebrik ediyorum, keyifli postlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkinin de inşallah uzun yıllarını kutlarız canım teşekkürler:)

      Sil
  6. CNMMM NICE MUTLU YASLARA OLSUN BLOGUNUN BENIM BLOGUMDA 5 GUN SONRA YASINI DOLDURUYOR TIPKI BIR BEBEK BUYUTUR GIBI SENI COK IYI ANLAIYORUM ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogunun da doğum günü kultu olsun tatlım nice yıllar yazarız inşallah:)
      Aynen dediğin gibi blog benim bebeğim gibi oldu :)))

      Sil
  7. iyiki açmışsın da iyiki seni tanımışız tatlım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açmadan önce seni tanıyordum ama fıstık;)
      Evet ya iyi ki açmışım iyi ki burdan da senin gibi arkadaşlarım oldu :)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla