3 Nisan 2013 Çarşamba

Cake Pops / Tchibo

Birkaç haftaki Tchibo'nun tatlı süprizler temasındaki Cake pops makinesi çok istediğim halde online olarak  ya da yakınınımdaki avm'de bulamayınca hemen İstanbul'da annemlere sipariş vermiştim onlarda ilk buldukları yerde almışlardı :) Ben makineme geçen hafta İstanbul'a gidince kavuştum onu yeni evine getirdim ama hala deneyecek fırsatım olmadı malesef :/

Bu aralar siparişlerin yoğunluğu ve yeni eklenecek ürünlerle uğraşmaktan, cake pops yapmayı geçtim akşama yemek yok ne yapsam  da nasıl yapsam diye düşünüyorum:)

Ama bu görsellerdekilerden (görseller alıntıdır) yapacağım inanıyorum ben, inanırsam olur:) Neyse ilk fırsat bulduğumda yapıp denemelerimi blogta paylaşırım.





Bu da Tchibo'dan aldığım Cake- Pops Maker


Bu arada cake pops tarifiyle ilgili benim bildiğim süper bir tarif var diyen olursa görüşlerinize açığım ;)

12 yorum:

  1. cok guzellerr:d
    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) takipçinim zaten canım;)

      Sil
  2. ben de cake pop kalıplarından almıştım. Yaptım çok da güzel ve şirin oldular.
    Tarif olarak muffin tarifimi kullanmıştım. hatta kalan malzemeyle mini muffinler yapıp onları da süslemiştim. daha önce yazdığım muffin linkini gönderiyorum.

    http://recine-s.blogspot.com/2012/12/muffin-ve-truffle-tarifi.html

    hatta bu tarifteki trufleları da deneyebilirsin. çok kolay ve leziz oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin postunu okumuştum o aklımda hep zaten tatlım. Truflelardan denemeyi düşünüyordum zaten. Neyse ikisini de yapınca blogta paylaşırım sen de olmuş mu olmamış mı yorum yaparsın :))))

      Sil
  3. yaparsan beni de çağır olur mu bebişim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağırmak için birşey yapmama gerek bebiş ne zaman istersen gel sen ;)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Birazcık kaloriden bişeycik olmaz :D

      Sil
  5. reklamlarda gülme krizine giriyor millet :D
    çibodan mı aldın diye..
    ben hiç alışveriş yapmasam da gördüğüm yerde bakarım kesin, ne güzelmiş o aldığın şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım inşallah fırsat bulup yapabilirsem paylaşıcam. Tchibodan eskiden ben de pek alışveriş yapmazdım ama şimdi çok daha güzel ürünler oluyor...

      Sil
  6. tchibonun her şeyine bayılıyorum:) kahveleri bir harika özellikle.
    bu arada ben de blog yazıyorum buyurmaz mısınız
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de son dönemde çok sık uğradığım bir yer haline geldi:) Teşekkürler:)

      Sil

Yorumlarınızla çok ama çok mutlu oluyorum;)