Bu Aralar Ben ve Bir de Blogum Büyüdü mü Ne :)

Başlık kadar karışık hayatım şu ara sanırım ama yavaş yavaş bir düzene girmeye başladığını düşünüyorum. Son 1,5 aydır sabah kalkıyorum vanilya akşam yatıyorum vanilya tadında olduğu için bir de diğer bloga sürekli post girdiğimden sanırım buraya yazacak bir fırsat olmadı ama blogum da cumartesi günü 1 yaşında oluyormuş şimdiden erken kutlamalara başlayayım dedim:)

Bununla ilgili önümüzdeki hafta bir sürprizim olabilir belki;)

Kendimi de bu süreçte aştım sanırım. Her işi kendim yapacağım takıntım iş hayatında beni yalnız bırakmadığından bildiğiniz telef ediyorum kendimi. Maillere anında dönüş yapılacak ama başkası cevap veremez olmaz herkesle ben iletişime geçicem, ürünler hazırlanacak durun benden iyi kimse yapamaz, yeni ürün tasarlanacak ben tasarlayacağım. En son yeni ürün fotoğrafları çekilecek onu da ben yapacağım diye el atınca;  Vanilya Dizayn 5 kişilik bir ekip olmasına rağmen ben kendi içimde voltranı oluşturabildim:)

Yani ben de düğün hazırlıklarından beri gördüğünüz üzere hiçççç birşey değişmedi:))))


Sevimli çikolatalarım

Ledli kına mumları ( benim başıma gelen başkalarına gelmesin diye. Önceki postlardan hatırlarsınız kına gecesinde yüzüme mum akıp azıcık yanmıştım da:) )

,

Bu yukarıdaki fotoğraflar benim çektiğim yeni ürün fotoğrafları.Sizin fikriniz nedir, olur mu benden bişey bakın bu fotoğraf mevzusuna yeni giriyorum çok eleştirmeyin moralimi bozamayın nolur :)




Bunlar da hazırladığımız siparişlerden bir kuple diğerlerini de inşallah bilgisayara atmaya üşenmezsem paylaşacağım. Gelin teli de sanırım en popüler ürünümüz oldu. Şimdiye kadar o kadar çok gelin adayına ulaştı ki gelin tellerimiz. Son 2 gün içinde bile 7 tane yollamışız:) Bu ürünlerin sahipleri de inşallah çok mutlu olurlar.

Kaç gündür yazamayınca amma uzun yazmışım neyse artık işimin başına dönüyorum. Blogumun  1 yaş kutlamasıyla görüşürüz;)

LED IŞIKLI KINA MUMU SATIN ALMAK İÇİN: www.vanilyadizayn.com


Yorumlar

  1. Tatlım şahanesin, her şey çok güzel. Kendi içinde voltranı oluşturmuşsun ama zaman zaman ufak yardımlar almak, gereksiz yere kendimizi yıpratmayı önler. Çok yorma kendini, senin seçtiğin ekip de eminim senin kadar titizdir. İçin rahat olsuz azcık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bir rahat olsa ne olur di mi ama en sonunda olmak zorunda kalacak hepsi yetişmem mümkün olmuyor zaten.
      Çok sağol tatlım;)))))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :)))) ben de teşekkür ettim o zaman canım ;)

      Sil
  3. hepsi çok güzel.....ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. artık bizde atlatsak şu düğün olayını, sıkılmaya başladım gibi :) vanilyaya bir göz atmalı ama dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlıklar aşamasında sona doğru herşey sıkışmaya başlayınca insan bunalıyor artık bir an bitse de evlensek diyor da sonra geriye dönüp bakınca herşey güzelmiş aslında diyor. Bence sen de gönlünü ferah tutmaya çalış çünkü sonu rüya gibi oluyor. Evlenince de zaten kendi eviniz kendi dünyanız herşey çok güzel olacak canım sen sıkma canını;)

      Sil
  5. Tebrik ediyorum bu kadar kısa sürede böyle profesyonel bir şey ortaya çıkardığın için başarılar, başarılar ve başarılar diliyorummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Ben de olayın bu kadar büyüyeceğini bu işe başlarken tahmin edemezdim inşallah daha da çok başarılarına tanıklık edebilirim:)

      Sil
  6. Süperlerrrr. 2 sene önce neredeydinizzzzzz:((( Düğünüm geçti artık ama bikaç ay sonra kızımın ilk yaşgünü partisi için fikir arıyorum. Doğumgünü partileriyle de ilgileniyor musunuz Begüm hanım?? Kolay gelsin başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı soruyu ben de kendime soruyorum ama tabi işimden istifa edip böyle bir iş kurmak heralde biraz cesaret gerektirdi benim için.

      Aslında vanilya dizayn'da bulunan ürünler dışında da çok farklı talepler geliyor onları da gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Mesela biz sünnet kutlamasıyla ile ilgili ürün sergilemediğimiz halde bir müşterimiz talep etti yaptık. Doğumgünüyle de ilgili sizin istekleriniz doğrultusunda tabi ki hazırlayabiliriz.

      İstereniz bana " begumeryildiz@vanilyadizayn.com " dan mail atarsanız partinizde neler düşünüyorsunuz detaylandırabiliriz.

      Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1