Tchibo'dan Yeni Oyuncaklarım

Bu haftanın temasından herkes haberdardır sanırım çok eğlenceliydi. Ben online almak yerine Tchibo'ya gidip almayı tercih ettim çünkü elime geçmesini beklemek istemedim :)

Keşke bu temayı birkaç hafta daha farklı farklı ürünlerle yapsalar. Ben gittiğimde herkes Tchibo'yu istila etmekle meşgüldü, zaten artık ürünleri rafa yerleştirmeye yetiştiremiyorlardı.

Gitmişken profiterollü pastamızı yiyip kahvemizi içip döndük. Bunlar da yeni oyuncaklarım;

Damga Seti


Delgeç Seti


Makas Seti


Şekillendirme Seti


Şekillendirme setini de aralarına katmayı planlıyorum. Yakında bu güzelliklerle yaptıklarımı da paylaşırım;)

Dip Not: Bu post yayınladığında ya hala İstanbul yolunda ya da muhtemelen İstanbul'a varmış olacağım. Yeni şeyler peşindeyim;)

Yorumlar

  1. çok ciciydi geçen haftaki teması çok beğendim canım yaptıklarını merakla bekliyorum :) bugün de değişiyor yeni tema mutfak cicileri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya canım ya çok şekerdi. Bu haftaki ürünler de güzel ama ben bu hobi temasını çok sevdim ya :)))

      Sil
  2. şekillendirme seti harika.
    ben hemen davetiye zarflarını süsledim bile.
    tavsiye ederim.

    iyi yolculuklar bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bildiğin evde çocuk gibi açtım hepsini oynuyorum:) Güya ürünler de kullanırım diye aldım ama o tamamen bahane asıl kendim oynamak için aldım :)))

      Sağol canım:)

      Sil
  3. o yeni şeyler neyse merakla beklemekteyim:))) iyi yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yarın gidicem yeni gelen ciclerimi teslim almaya ben de meraktayım yani :))
      Sağol tatlım;)

      Sil
  4. güle güle kullan canım...
    çok şirinler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) çok eğlenceliler:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de bayıldım bunlara ya :)

      Sil
  6. Benimde var o makastaaaan anaokulu yıllarımdan beri çok severim faaliyet yapmayı :)) Ozamandan bu zamana hiç büyümedim ben, büyümeye de niyetim yok :)) Yaşasın çocuk olmak :) Anlaşılan sende bendensin, hep çocuk kalanlar kulübü falan mı açsak ;))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha aynen tatlım ya:) pazar sabahları trt'de origami programı seyretmek için sabahın köründe kalkanlardandım. Zaten şu anki işime de o yüzden girdim ben çok eğleniyorum böyle kağıt makas alayım keseyim biçeyim boya filan yapayım kendi kendime eğleniyorum işte :D Çocuk kalabilmek güzel ;)))

      Sil
  7. Canım ya o delgeçler uzun zamandır aklımda ve şekillendirme seti de harika imiş. Mutlulukla oyna o zaman :) Bir de hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. delgeçler süper elimde kağıt delip duruyorum:) deli miyim neyim kenar aparatı filan da yapmışlar çok olmuş:D
      Hoşbulduk tatlım yarın sabah erkenden düşeyim yollara yeni gelen cicilerime gideyim bakayım :D:D:D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1