Meksika Fasülyesi Salatası


YASAL UYARI: Bu postta az sonra ürün yerleştirme vardır :)))

Instagramdan ve facebooktan paylaştığımda tarifi soran çok kişi olmuştu blogtan yazayım da herkese ulaşsın dedim. Hem de ne kadar marifetliyim diye bahsedilsin diye dedim ki blogtan da tarifler yayınlayayım :P 


Bu arada Vanilya Dizayn ne alemde gidiyor ey yüce blog camiası siteye bakılıyor inşallah; eşe, dosta, arkadaşlara, tüm tanıdıklara, hatta tanımadıklara tavsiye ediliniliyor inşallah... Evlenecekleri, bebek sahibi olacakları atlamıyoruz çevremizde hatta evlenmeyi düşünmeseler de düşündürtüyoruz, çocuk istemeseler de istetiyoruz :)))
Satışlarım çok iyi gitmezse sizden bilirim ona göre :D


Reklamları da geri de bıraktığımıza göre biz asıl konumuza dönelim



Malzemeler: 
Küçük ya da Büyük Konserve Kutu Meksika Fasülyesi - Kornişon Turşu - Közlenmiş Biber ( ben hazır olanlardan kullanıyorum sanki onları tadı bu salataya daha çok yakışıyor) - Mısır - Taze Soğan ( özellikle yeşil kısımları) - Dolgulu Yeşil Zeytin - Nar - Tuz - Zeytinyağı - Erik ekşisi - Süslemek için Baby Corn - Cherry Domates

Hazırlanışı:
Fasülyeleri açtıktan mutlaka suyun altına tutmanızı öneririm. Daha sonra diğer malzemeleri küçük doğrayıp, zeytinleri de halka halka doğrayıp ekliyoruz. Nar ekşisi aslında en çok kullanılanı ama ben erik ekşisi yediğimden beri favorim kesinlikle erik ekşisi. Herşeyi ekledikten sonra üzerine nar taneleri koyup en son da bebek mısırlarla ve cherry domateslerle süslüyorum.

Afiyet Olsun;)

Yorumlar

  1. hımmm enfes gözküyor, Meksika yemeklerini seviyorum galiba ben, acılı gayet lezzetli bu fasulyelerıne de bitiyorum:) yapmam lazımmmmm:) teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim misafirlerimin en çok sevdiği salata oldu o yüzden biz de çok yapılıyor artık :)

      Sil
  2. yaaa ama ne güzel görünüyoooooo :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bize bir gün beraber yeriz tatlım ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları